1 lip 2021

Tytuł: 100 zadań i zabaw dla każdego | Rysowanie krok po kroku. Relaksujące bazgroły


 

Tytuł: 100 zadań i zabaw dla każdego | Rysowanie krok po kroku. Relaksujące bazgroły

Autor: Praca zbiorowa

Wydawnictwo: Wilga

Gatunek: zeszyt ćwiczeń dla dzieci

Liczba stron: ok. 100

Premiera: 16.06.2021 r.

 


Zawsze chwalę, wspieram i polecam edukacyjne książeczki dla dzieci, które uczą przez zabawę. „Rysowanie krok po kroku”, to pozycja dla małych artystów, którzy od najmłodszych lat nie rozstają się z ołówkami, kredkami i blokiem rysunkowym. Książeczka uczy, jak w prosty sposób narysować wybrane zwierzęta, rośliny oraz przedmioty. Krok po kroku kreski i kółka przeradzają się w konkretny rysunek. Uważam, że jest to super zabawa zarówno dla młodszych, jak i starszych dzieci, zachęca do wspólnego spędzenia czasu z rodzicami.

Książeczka ma za zadanie prócz nauki i zabawy relaksować, działać odprężająco, a także ćwiczyć umysł. Prócz tradycyjnych instrukcji, są również zadania polegające na poprawianiu już narysowanych linii, kolorowanki, dokańczanie zaczętych już obrazków. W tej pozycji nie ma ograniczeń, wystarczy puścić wodze fantazji i realizować ćwiczenia na swój sposób. Jakby nie wyszło, zawsze będzie dobrze.

 

Żałuję, że za czasów kiedy ja byłam dzieckiem, nie było takich fajnych pozycji. Zawsze lubiłam rysować, a rodzice nie nadążali z kupowaniem mi bloków rysunkowych, jak nie miałam niczego innego pod ręką, to rysowałam nawet na ręcznikach papierowych. Dziś mam okazję bawić się dziećmi w swojej rodzinie, które tak jak ja lubią rysować.

Dla tych z najmłodszych dzieci, które za rysowaniem nie przepadają, jest też inna propozycja, a mianowicie zestaw stu zadań i zabaw dla każdego, w którym znaleźć można ćwiczenia, takie jak zamienianie kształtów w rzeczy, które nam przyjdą do głowy, liczenie powtarzających się elementów, odnajdywanie różnic i wiele innych rzeczy. Można stworzyć własną pizzę, pomóc przejść królikowi przez labirynt, albo zagrać w kółko i krzyżyk. Niektóre strony zawierają łatwiejsze zadania, inne trudniejsze, szczerze powiedziawszy, sama się przy tej pozycji dobrze bawiłam. Uważam, że każde dziecko znajdzie tu coś dla siebie i będzie to fajna zabawa na wiele dni.


Książki dedykowane są dla dzieci w wieku od trzech do pięciu lat, ja jednak uważam, że będą one dobre również dla sześcio, siedmio i ośmiolatków. Trzylatek nie potrafi jeszcze liczyć, albo czytać, może z rodzicami wykonywać zadania polegające na rysowaniu, rozróżnianiu kształtów itd. Widziałam, że z serii tej wydane zostały również inne książeczki, więc warto przyjrzeć się również im.

Ja serdecznie zachęcam Was do zakupu prezentowanych przeze mnie publikacji. Według mnie jest to lepszy pomysł na spędzeniu czasu, niż oglądanie bajek lub granie w gry komputerowe.



Za egzemplarze książeczek serdecznie dziękuję:


18 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe publikacje! :) To prawda, teraz na rynku jest ogromna różnorodność książeczek dla dzieci. Rodzice mają w czym wybierać.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. młodszy czytelnik na pewno będzie miał radochę z takiej pozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super książeczki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, lubię takie kreatywne rzeczy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie moge się doczekać, az moja siostrzenica będzie starsza

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, coś dla mojej Kalinki jak będzie trochę starsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze, że takie książeczki edukacyjne dla dzieci powstają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój siostrzeniec uwielbia rysować. Na pewno kupię mu tę książeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama mam ochotę skorzystać. Może dlatego że jestem noga w rysowaniu :P. Jakiś czas temu rodzeństwo dostało podobną książeczkę w ramach jakieś rozdawajki na Dzień dziecka. Średnio byli zainteresowani, a ja zaczęłam wypełniać, bo spodobały mi się kreatywne zadanka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chciała takie łamigłówki dla dorosłych:) tylko nigdzie nie mogę znaleźć, a ile można bawić się w sudoku?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemne i pożyteczne książeczki. Już same okładki są bardzo zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bazgroły to początek drogi, które umożliwiają późniejsze przejście do rysowania pseudonaturalnego itd. Lubię takie bazgrołki, pozwalają wyzwolić kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne książeczki, aż przyjemnie usiąść do nich z dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna propozycja dla dzieci. Sama jak byłam mała bardzo lubiłam takie książeczki.
    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna propozycja dla dzieci :) Ja bym raczej już nie miała czasu na takie zabawy, kiedyś na 18 urodziny dostałam malowankę, którą sama sobie zażyczyłam, ale pomalowałam kilka stron i jakoś jej nigdy nie dokończyłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).