10 lut 2013

Dax Cosmetics Perfecta Spa. Maslo do ciala kakaowe regenerujace


Od producenta:
Puszyście kremowe masło do ciała o właściwościach regenerujących i zmiękczających i przedłużających opaleniznę.
Masło kakaowe - przyspiesza odbudowę naskórka, znakomicie regeneruje, nawilża i zapobiega wysuszaniu skóry.
Karmel – przedłuża opaleniznę i pogłębia naturalny odcień karnacji.
Koenzym Q10 i lecytyna sojowa - dotleniają i uelastyczniają skórę. 


Skład:
Aqua - woda
Paraffinum Liquid - Parafina ciekła, emolient
Isopropyl Myristate - mirystynian isopropylu, emolient
Cetearyl Ethylhexanoate - mieszanina alkilów rozgałęzionego estru kwasu tłuszczowego, emolient
Glycerin - gliceryna, działa nawilżająco
Cetearyl Alkohol - mieszanina alkoholu cetylowego i stearylowego, emolient
Theobroma Cacao Seed Butter - masło kakaowe
Soya Lecithin - lecytyna sojowa
Panthenol - wit. B5, ma działanie nawilżające
Trilaureth-4-Phosphate
Sorbitol - sorbitol, ma działanie nawilżające
Propylene Glycol - glikol propylenowy, hydrofilowa substancja nawiżająca
Citric Acid - kwas cytrynowy, reguluje pH produktu
Tocopheryl Acetate - octan tokoferylu, przeciwutleniacz, wykazuje zdolność wbudowywania się w struktury lipidowe błon komórkowych i cementu międzykomórkowego warstwy rogowej, dzięki czemu wzmacnia barierę naskórkową
Retinyl Palmitate - witamina A
Ethyl Linoleate - witamina F-to zespół nienasyconych kwasów tłuszczowych, działanie odżywcze
Ethyl Linolenate -witamina F-to zespół nienasyconych kwasów tłuszczowych, działanie odżywcze
Silk Amino Acids - aminokwasy jedwabiu, ma działanie nawilżające
Pyridoxine - witamina B6, ma działanie nawilżające
Biotin - niezbędny składnik do zachowania prawidłowego wyglądu skóry; niedobory mogą prowadzić do stanów zapalnych 
Magnesium Ascorbate/PCA 
Saccharomyces Cerevisiae Extract - ekstrakt z drożdży,jest łatwo przyswajalnym źródłem wszystkich aminokwasów (m.in. waliny, tyrozyny, treoniny, fenyloalaniny), soli mineralnych (m.in. manganu, miedzi, molibdenu, cynku, sodu, selenu, żelaza), witamin (cholina, inozytol, kwas foliowy, niacyna, kwas pantotenowy) i enzymów (oksydazy, fosfatazy, hydrolazy)
Caramel - karmel
Polyglyceryl-3 Diisostearate - niejonowa substancja powierzchniowo czynna, substancja zwilżająca, emulgator 
Acrylates / C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer - polimer; wygładza, zmiękcza, zwiększa lepkość, przedłuża trwałość kosmetyku
Carbomer - zagęstnik, zwiększa trwałość produktu
Disodium Edta - zwiększa trwałość kosmetyku, wspomaga działanie konserwantów
Sodium Hydroxide - regulator pH
BHA - syntetyczny przeciwutleniacz
Ethylparaben - konserwant
Methylparaben - konserwant
2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol - bronopol, konserwant
Coumarin - benzopiron, związek organiczny z grupy laktonów o przyjemnym zapachu wysuszonej trawy, składnik kompozycji zapachowej
Parfum - zapach
CI 15985 - barwnik



Ode mnie:
Szybko wchłania się w skórę. Zapach  podoba mi się, jednak nie jest jakiś rewelacyjny. Jak dla mnie to nie jest raczej kakaowy zapach, bardziej przypomina mi migdały z miodem i mlekiem. Nie utrzymuje się zbyt długo na skórze i nie jest zbyt intensywny. Według mojej opinii jest mało wydajne aczkolwiek dobrze nawilża i głównie dlatego polecam po zasięgnięcie po ten produkt. Ma konsystencje budyniu. Jest dosyć gęste ale idealnie się rozprowadza. Podsumowując polecam masełko, sama zasięgnę po nie kolejny raz. Jestem też ciekawa innych zapachów z tej serii ;)

Dostępność: Rossmann., Natura
Pojemność: 225 ml
Cena: ok. 15 zł

22 komentarze:

  1. Lubię tę serię :D Mam wersję pomarańczową, ale czeka w kolejce na zużycie :D

    OdpowiedzUsuń

  2. ale fajnie opisałaś te wszystkie składniki! podoba mi się! dobra robota :)
    a masełka nie miałam :)

    mam nadzieję, że zupki chińskie lubisz, bo następnym razem taką sałatkę serwuję :P

    OdpowiedzUsuń
  3. masła kakaowe z reguły mają nieziemski zapach. a sprawił swoje zadanie lekkiej sztucznej opalenizny.? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie kosmetyki Perfecty cudnie pachną c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że zapach nie jest taki jak powinien być. Ja już nie mam opalenizny, więc chyba mi by nie przedłużyło jej :D
    to chyba nie jest tak źle, przecież dotarłaś daleko nawet z odgiętą karteczką. jest dla mnie nadzieje! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie to wszystko opisałaś ! fajny blog;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś i spisywał mi się całkiem fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszelkiego rodzaju masła, zwłaszcza te kakaowe !

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda zachęcająco :)

    Dziękuje za odwiedziny i komentarz :)
    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny to masełko sama go używam :3
    Również obserwuję twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ich peelingi, maja obłędne zapachy. Na pewno skusze sie i na jakieś masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam kakao i masła do ciała, ale jakos tego połączenia nie mogę zdzierżyć o.O

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletkę wygrałam, jednak wiem, że można kupić ją na stronce urodomanii za 11.90zł i na allegro, ale tam nie wiem jak stoją cenowo :)
    Fajnie, że robisz swojemu niespodziankę, na pewno się ucieszy, my wybieramy się na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam tego produktu ale wszystko jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chciałabyś bardziej intensywny zapach czekolady (utrzymujący się cały dzień) to polecam z sweet secret z farmony, u mnie dostępne tylko w naturze :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).