31 sty 2016

czytelnicze podsumowanie - styczeń 2016

W tym miesiącu przeczytałam dziewięć książek. Tematyka była bardzo zróżnicowana. Najbardziej spodobało mi się "Siedem życzeń" i "Podaruj mi miłość". Uwielbiam takie zimowe, klimatyczne historie, zwłaszcza, gdy pogoda za oknem nas nie rozpieszcza. Przyjemnie czytało mi się wywiad z kabaretem Ani Mru Mru. Nie rozumiem ludzi, którzy piszą, że liczyli, iż będzie śmieszniej. To, że ktoś pracuje jako komik nie znaczy, że cały czas błaznuje. "Złe dziewczyny nie umierają" napisane są w bardzo fajnym klimacie, czytając aż ciarki przechodzą po rękach. Największym rozczarowaniem natomiast okazało się dla mnie "19 razy Katherine", za dużo matematyki i nudy.





Podaruj mi miłość ★★★★★★★☆☆

19 razy Katherine★★★★★★☆☆☆☆

Złe dziewczyny nie umierają ★★★★★★★★★☆

Kołysanka ★★★★★★☆☆☆☆

Trawa bardziej zielona ★★★★★★★☆☆☆

Ani Mru Mru. O dwóch takich co było ich trzech ★★★★★★★★☆☆

Cała prawda o Francuzkach ★★★★★★★★☆☆

Dziewczyna z ogrodu ★★★★★★★☆☆

Siedem życzeń ★★★★★★★★★★


Ilość książek: 9
Ilość stron: 2984
Średnio na dzień: 96

30 komentarzy:

  1. ,,Złe dziewczyny nie umierają" jeszcze przede mną. Już nie mogę się doczekać tej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już sobie darowałam książki Greena, chyba mi nie pasują ;) Gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczytałabym sobie o Ani Mru Mru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Złe dziewczyny nie umierają" bardzo chcę przeczytać. Gratuluję wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  5. o? 'Siedem życzeń'! Mówisz, że 10 gwiazdek?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku :). Z książek, które wymieniłaś jeszcze żadnej nie przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Złe dziewczyny czekają u mnie w kolejce na ebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na ,,Podaruj mi miłość" poluję :) Pozdrawiam

    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka z tych pozycji, jeszcze mam przed sobą. ,,Złe dziewczyny nie umierają" najbardziej mnie przyciąga, już nawet zamówiłam, ciekawie jakie wrażenie zrobi na mnie:)
    Piękny czytelniczy wyniki.
    Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja w tym miesiącu przeczytałam "Te Prosiaczka" i "Pachnidło".

    To są dopiero książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pachnidło" czytałam i nie jest to jak dla mnie wybitne dzieło.

      Usuń
  11. baaardzo ładny wynik :D ja przeczytałam tylko 2 książki, ale teraz wkręciłam się na nowo w czytanie i jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie musze sobie te złe dziewczyny nie umierają koniecznie zapisać! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z ani jednym tytułem ani razu się jak na razie nie spotkałam, ale myślę, że wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Złe dziewczyny nie umierają" mnie ciekawi! A "19 razy Katherine" właśnie ze względu na matematykę mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tych książek czytałam tylko "Kołysankę" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobry wynik, gratuluję! Z tych książek czytałam tylko "19 razy Katherine" i niezbyt przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tych książek przeczytałam jedynie "19 razy Katherine", która była moim pierwszym spotkaniem z autorem i mnie akurat nawet, nawet się podobała pomimo matematyki, która dodawała nieco uroku tej książce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam, że Ani Mru Mru mają książkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiałam się nad Ani Mru mru - wstawisz jakąś recenzję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam recenzję, ale niechcący ja usunęłam i nie chcę jej już drugi raz pisać.
      Polecam, ale tylko jeśli jesteś fanką kabaretów, a szczególnie Ani Mru Mru. Nie jest to zabawna biografia, chłopaki ukazują czytelnikowi migawki ze swojego życia. Mi się podobało :)

      Usuń
  20. Widzę, że oceniłaś "Dziewczynę z ogrodu" dość wysoko, podobnie jak ja. Bardzo poruszyła mnie ta historia, nie spodziewałam się, że będzie tak dobra. Niedługo wstawię recenzję. Poza tym też czytam teraz "Siedem życzeń" i "Podaruj mi miłość". Masz rację, że takie książki najlepiej odbiera się, kiedy jest kiepska pogoda za oknem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę czasu, jaki znajdujesz na książki :) Ja mam wyłącznie czas na czytanie książek o tematyce elekronicznej czy o materiałach, czyli nudne podręczniki akademickie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam niczego z tej listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wyniku :) Ja przeczytałam 8 książek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. "Całą prawdę o Francuzkach" bym chętnie przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie styczeń niestety był beznadziejny, nie miałam czasu nic przeczytać, ale w lutym już biorę się za siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, chętnie zajrzałabym do tego wywiadu z Ani Mru Mru! To jeden z najlepszych polskich kabaretów, a jego twórcy to naprawdę konkretni, wykształceni mężczyźni.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).