6 lip 2019

W obiektywie - czerwiec 2019

Powoli wracam do życia i blogowego świata (odpukać w niemalowane!). Staram się nadrabiać zaległości książkowe i nie tylko. Mam nadzieję, że przede mną lepszy czas. W chwili, gdy to czytacie, ja bawię się z przyjaciółmi na biwaku. Długo czekałam na ten weekend. Nie przedłużając, zapraszam Was do oglądania zdjęć :)

 Ta książka bardzo mi się podobała <recenzja>


 Co myślicie o wymianie worków foliowych na brandowe?


 Zakładeczki


"Jak płat­ki róż, tak de­likat­ny jest mój Anioł Stróż"


 Jeszcze nie czytałam, ale obawiam się, że Organek jest lepszym piosenkarzem niż pisarzem


Mój patronacik <recenzja>


 No cześć!


"Rozkwitały pąki białych róż..."


 Mój ulubiony kolor róż


 Coś tu się chyba wylało csiii...


Cała sesja z różami :p


 W marynarskim stylu


 Takie smutne jakieś jest to zdjęcie


 Kawki?


 What color is your life?


 Uwielbiam główną bohaterkę <recenzja>


 Piwonie to najpiękniejsze kwiaty zaraz po konwaliach!


 Kolejna kwiatowa sesyjka


 Chyba potrzeba mi ludzkiego modela :p


Nie może zabraknąć mojej instagramowej ściany


 Jeżu, nie wiem co napisać :D


 Bałagan w moim stylu


 Wisiorek od męża. Piórka - no bo w końcu dla przyjaciół jestem Gąską :)


Wakacyjnie


Lubicie planować czy wolicie życie na spontanie?


 Stare książki mają swój klimat


 Magdalena Kordel jest jedną z moich ulubionych polskich pisarek <recenzja>


 Fritatta <przepis>


Była przepyszna!
 

 Mogę ruszać na miasto


 Kwiaty nazbierane na naszej działce


 To chyba moje ulubione zdjęcie czerwca


Albo nie, to jest moje ulubione :D


 Kawa bliżej natury


 Aż za blisko :D


 Ałł! Parzy!


 Czyżby w sukni ślubnej? :D


"Zatańcz ze mną jeszcze raz..."


"A ja wciąż swój bilet trzymam w dłoni i swoją walizkę głupich, ciepłych snów"


 Ach, uwielbiam czas spędzony na działce



 A jak tam Wasz czerwiec?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego lipca!


15 komentarzy:

  1. Dziękuję za chwile relaksu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcie z kroplami wody jest super, zreszta reszta też ;) uwielbiam zdjęcia w Twoim wykonaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stare książki zdecydowanie mają swój klimat. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, bardzo lubię kwiatowe sesje. Fritatta wygląda pysznie, zjadłabym. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje ulubione zdjęcie mi też najmocniej się podoba. Jest cudowne 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawę poproszę zawsze i wszędzie :)
    Świetny pomysł na zakładki do książek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, świetny teledysk :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne ujęcia😘💚💙

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki Ty masz talent kochana. ♥️

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, wprowadzające ciekawy klimat - fotografie. Parę książek mnie zainteresowało :)
    pozdrawiam
    Pi

    OdpowiedzUsuń
  11. Też miałyśmy trochę przerwy od blogowania a głównie od wizyt na znajomych blogach ale również wracamy :)
    Zdjęcia kwiatów zawsze będą urzekać <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia, jestem ciekawa pierwszej pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i klimatyczne zdjęcia! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Co miesiąc czekam na Twoje podsumowanie miesiąca! I oby lipiec był lepszy niż czerwiec!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).