2 sie 2019

W obiektywie - lipiec 2019

Ten miesiąc dostarczył nam wielu wrażeń. Stuknęła nam trzecia rocznica ślubu i wygraliśmy konkurs, w którym wygraną jest 5-dniowy pobyt w hotelu nad morzem i zabiegi SPA :) Byliśmy z przyjaciółmi na biwaku i naładowaliśmy akumulatory ♡
W sierpniu mieliśmy budować szopę, ale przez papierologię musimy się wstrzymać na kolejny miesiąc :| Za to kwiatki na działce rosną nam jak szalone :) Przeczytałam 8 książek. Zapraszam na relację.

"Polnych kwiatów nazbierałam dziś, by do ciebie bosa nocą iść"


Bardzo lubię styl Evansa <recenzja>


Coś dla miłośników mocnych pozycji <recenzja>


Są tu psiarze? :) <recenzja>


Macie swoje ulubione zakładki?


 Kocham kwiaty, a polne szczególnie


 I zbliżenie na polne piękności


 Taka zakładka


 Stare książki mają swój klimat


 Kocham bransoletki, ale mam tak chudą rękę, że wszystkie trzeba skracać


Propozycja dla młodzieży <recenzja>


 Zdjęcie z biwaku w Rzewnicy ♥️


 Szkoda, że wszystkie kwiaty muszę bronić przed kotem


 Kolej na czwartą z przyjaciółek <recenzja>


 Za dużo tych zdjęć i już nie wiem, co pisać ;p


 Tak dużo książek, tak mało czasu...


 Kwiatowy bałagan


 Gdzie te upały, chce wrócić do sukienek


 Kawka w doborowym towarzystwie


 Sukulencik ♥️


 Artystyczny bałagan


 Nie lubię pianek, ale ładnie wyglądają, co nie? ;p


Artystyczny bałagan na działce


 ✿


 Statek na trawie


Statek na książce

 Podobno to zdjęcie wygląda jak świąteczne :p


Rozważna i romantyczna


 W lipcu stuknęła nam 3 rocznica ślubu


 Litery mi się rozsypały


Jeszcze tylko jedna strona i biorę się do roboty!


Abecadło z pieca spadło


Czytacie w plenerze?


 Zapraszam na mojego Instagrama @ryszawaa


 Books Books Books


 Kilka osób, które połączyło jedno zdarzenie w windzie <recenzja>


Przyczajony tygrys


 Kupiłam pudełko, bo mi się podobało i nie wiem teraz, co w nim trzymać xD


Lodzika?


 Kocham wszystkie książki Stachuli! <recenzja>


 Lubicie żółty kolor?


 #flatlaylover


 Bardzo ważny temat! <recenzja>


 Takie pazurki zrobiła mi @magodziankaxo


 Kwiatki zaczęły nam rosnąć na działce, ale się cieszę!


 Zupełnie się na tym nie znamy, więc radość tym większa :)


 A nikt nam nie wierzył, że coś nam wyrośnie


 A to jest ogórecznik, bardzo zdrowy :)


 A to jest chyba chwast, ale pasuje mi do paznokci :D


 Maciejka


 A jak tam Wasz lipiec?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego sierpień!

A to nasze podziękowanie rodzicom, które nagrywaliśmy 3 lata temu :)

 

16 komentarzy:

  1. Ale przecudowne zdjęcia <3 Troszkę się zainspirowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam polne kwiaty. Zdjęcia z nimi wychodzą po prostu cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia :) Też bardzo lubię książki Evansa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia... jestem nimi zachwycona i oczarowana <3

    A podziękowania... łezka zakręciła mi się w oku <3
    Piękny filmik widać w nich WAS <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu przeżyłam piękną uczta dla duszy i oczu. Zdjęcia są cudowne. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia. Bardzo miło się je ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lato, łąka i las... rozmarzyłam się teraz

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze zdjęcia robione przez Ciebie ogląda się z wielką przyjemnością :) każde jest jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne fotki. Wszystko tak pięknie dopracowane, że jedno wielkie wow. Filmik super. Tobie też udanego sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle pięknie, kolorowo i wyjątkowo klimatycznie:) i wszystkiego dobrego z okazji rocznicy - wiele, wspólnych, szczęśliwych chwil!

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne zdjęcia :) bardzo kreatywne i estetyczne :) bardzo lubię polne kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak pięknie sfotografowane książki aż chce się czytać.
    W lipcu nie przeczytałam aż tak dużo jakbym mogła. W sumie to cisne poradniki do programowania. Ciężkie lektury di przebrnięcia xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze duża dawka pięknych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).