6 maj 2020

W obiektywie - kwiecień 2020

Kwiecień upłynął mi głównie na czytaniu książek i na przebywaniu na działce w wolnej chwili. Sialiśmy warzywka i kwiatki, mam nadzieję, że za jakiś czas będzie tam smacznie i pięknie :)
Zapraszam do oglądania zdjęć :)

 Jak kwiecień, to i zajączek


 A jak zajączek, to i jajeczka ;)


 Uwielbiam książki Danki Braun <recenzja>


Podrzucam Wam przepis na proste babeczki <przepis>


 A jak zajączek i jajeczka, to i owies wielkanocny :)


 Flatlay też musiał się znaleźć :)


Kawki?


 Nietypowe lody :)


 Zastanawiam się, czy ktoś to w ogóle czyta :D


 Kocham goździki za to, że mogą stać 3 tyg. i nie potrzebują zbytniej uwagi ;p


Kwiatki zawsze ze mną


Kubek prawdziwej kociary


A co to?


A to :p <recenzja>


 No goździki no


 i ołtarz z goździków ;)


 i goździki w ręce


 i jajeczka z goździkami


Goździki w wersji romantycznej


 To jest bardzo dobry thriller! <recenzja>


 Przez tę książkę bym nie przebrnęła :D


 Mam nadzieję, że to już ostatnie zdjęcie goździków :D


A nie, jednak jeszcze tu są


 Przepis na kajzerki <klik>


 Kolejna interaktywna gra książkowa <recenzja>


 Aż mi się kawy zachciało


 Już mam dosyć tych goździków xD


 Spokojnie, w maju będę zamęczać Was tulipanami :D


 Coś tu się rozchlapało


Uprzedzam pytania: kubek jest z Rossmanna


 Jedna z moich ulubionych książek w tym roku <recenzja>


 Takie zdjęcia są ostatnio w modzie


 Dużo w tym miesiącu piekłam <przepis>


 A na koniec coś dla dzieci <recenzja>


Czytelnicze podsumowanie kwietnia:

17. Komórki się  pani pomyliły - Jacek Galiński ★★★★☆
18. Ciemna strona Sary - Danka Braun ★★★★★  
19. Zmuszona, by zabić - Rachel Abbott ★★★★★  
20. Najgorętsza plaża w Finlandii ★★★☆☆
22. Prostytutki. Tajemnice płatnej miłości - Magda i Piotr Mieśnik ★★★★☆
23. Wrzask - Izabela Janiszewska ★★★★★  
24. Ja cię kocham, a Ty miau - Katarzyna Berenika Miszczuk ★★★★☆

A jak tam Wasz kwiecień?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego maja!

22 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia. Czytałam książkę Zmuszona by zabić i byłam pod jej ogromnym wrażeniem. W planach mam sięgnąć po Wrzask. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej jakie fajne bułki wyrosły Tobie w doniczce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiej pysznej kawki jak na zdjęciach z chęcią bym się z Tobą napiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pewnie byśmy dyskutowały o książkach 😀

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia :D kawa widzę rządzi na fotkach :D ja uwielbiam kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się napatrzeć na piękno Twoich zdjęć. Gdyby nie fakt, że fotografa na ślub mam już zaklepanego to chyba bym Cię do mnie sprowadzała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiadając na pytanie zadane pod zdjęciem - tak, ja to wszystko czytam. :D Piękne zdjęcia jak zawsze, nie umiem wybrać najlepszego. Gratuluję tak dobrego czytelniczego wyniku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudno wybrać jedno najładniejsze, wszystkie są bardzo ładne :) U mnie w kwietniu znacznie mniej książek przeczytanych, gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia wiosenno - wielkanocno - goździkowe :D. "Zastanawiam się, czy ktoś to w ogóle czyta :D" - w tym momencie dopiero zauważyłam te napisy między zdjęciami xD. Chyba skocze do Rossmanna po ten kubek :P W sumie nie wiem co napisać o kwietniu. Jedną ksiażkę przeczytałam... Niby w domu a brak czasu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super foty :) a do tego okraszona humorem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te jedzeniowe rarytasy Ci wyszły cudnie jak z piekarni:) a lody z pisanek mega:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne te zdjęcia! A w Twoich pisankach się zakochałam. Zdradź mi, jak je zrobiłaś? Tylko nie pisz, że kupne. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze jajeczka i piękne kwiaty ♥

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).