16 gru 2020

W obiektywie - listopad 2020

U nas wszystko kręci się ostatnio wokół budowy domu. Dzisiaj wieszaliśmy wiechę, jestem ciekawa, czy wiecie co to jest ;) Nie mogę uwierzyć, że od wykopów minęło zaledwie półtora miesiąca. Po nowym roku ruszamy z dachem :) Zapraszam Was do oglądania zdjęć i od razu życzę Wam z okazji nadchodzących świąt wszystkiego dobrego oraz tego, by Nowy Rok był lepszy od obecnego :*

 Jestę influenserę modowym

 Fajna propozycja dla najmłodszych <recenzja>

Nie spodziewałam się, że to będzie tak dobry thriller! <recenzja>

W tym roku po raz trzeci miałam okazję być ambasadorką akcji "czytaj.pl" <3

 
Czytacie w łóżku?

 
Lubicie smakowe herbatki?

 
Uwielbiam fotografować kropelki

 
Zerkając z za okna

 
Tu już zima za pasem, a u mnie wciąż jesień

 
Jesienna układanka

 
Komu kawy?

 
Po tej książce mam dalej ciarki! <recenzja>

 
Taki ładny dzbanuszek przywiozła mi mama z Egiptu

 
Kto mi te śmieci na książce poukładał

 
Trochę dla mnie za słodko <recenzja>

 
Trochę miłości w tej szarej rzeczywistości

 
Pada, pada, pada deszcz... Zimne nuty z nieba

 
Lubicie planować? <recenzja>

 
Jestem sroką, jak zobaczyłam ten domek, wiedziałam, że muszę go kupić :p

 
A jak domek to i świecącą kulę też :p

 
Lubię bokeh, a nawet uwielbiam

 
Macie obowiązkowo kota, żebyście nie musieli o niego pytać

 
Nie to nie wino... niestety ;)

 
Cudowna komedia romantyczna! <recenzja>

 
Może drinka w instagramowej odsłonie?

 
Świetna alternatywa dla Scrabli <recenzja>

 
A z tego wywaliłabym całą drugą połowę <recenzja>

 
 
 Czytelnicze podsumowanie listopada

 
 
A jak tam Wasz listopad?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego grudnia!
 

14 komentarzy:

  1. Twoje zdjęcia to zawsze pełen profesjonalizm a przy tym dużo magii i ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My mamy już fundamenty. Chyba nasze budowy są na podobnym etapie. Jak zawsze piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze rewelacja. Książkę Służąca na pewno będę czytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję... dziękuję za relaks na Twoim blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam pojęcia, co to wiecha :) Piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najczęściej czytam w łóżku i uwielbiam smakowe herbaty. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, to z kotkiem spodobało mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne podsumowanie z humorem i super zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. Nie każ mi wybierać najładniejszego. Ten liść z dziurą w kształcie serca nasuwa parę pytań. Jesteś zadowolona z polaroidu ze zdjęcia? Listopad nie był najlepszy. Końcówka roku również taka się zapowiada, ale kiedyś będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona z instaxa, ale nie wymagam od niego cudów, jakościowo zdjęcia szału nie robią, ale mają klimat ;)

      Usuń
  10. Pięknie wykonane zdjęcia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. I znowu te magiczne zdjęcia!!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i ciekawie, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem co to wiecha :D Aż poczułam szeleszczącą jesień oglądając zdjęcia, szkoda, że teraz dziwaczny czas aż tak wietrzny, że aż nieprzyjemnie...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).