2 maj 2022

Nuggetsy a'la McDonalds



Nie samymi książkami człowiek żyje. Dzisiaj było smacznie, aczkolwiek pracochłonnie. Chyba zgłupiałam, przeznaczając na to danie całą pierś, w zupełności wystarczyłaby połowa, a tak myślałam, że nie odejdę z tej kuchni do jutra. Do tego, cały świat usyfiłam płatkami, mąką, ciastem i przyprawami, ale było warto, więc zachęcam Was do wypróbowania przepisu! :)



Składniki:

- Podwójna pierś kurczaka
- kromka białego chleba lub bułka
- jogurt naturalny
- pieprz
- sól
- olej

Ciasto
- 2 jajka
- 4 łyżki mąki
- 1,5 łyżeczki musztardy
- szczypta soli

Panierka:
- Pół paczki płatków kukurydzianych
- 6 łyżek mąki
- czosnek granulowany
- papryka słodka

Sposób przygotowania: 

  • Pieczywo smarujemy jogurtem naturalnym i odkładamy do miski na ok. 10 minut.
  • Mięso oczyszczamy, drobno kroimy, przekładamy do miski z chlebem, a następnie blendujemy na gładką masę.
  • W jednej misce mieszamy produkty na ciasto, a w drugiej na panierkę.
  • Mokrymi dłońmi formujemy małe kotlety, obtaczamy je w panierce, potem w cieście, a następnie ponownie w panierce.
  • Smażymy na patelni w głębokim oleju po około 3 minuty z każdej strony.
  • Do ciasta można dodać łyżeczkę sosu sojowego (ja nie lubię, więc sobie go darowałam).







Smacznego!

11 komentarzy:

  1. Kochana pięknie dziękuję za przepis całą pewnością wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem wegetarianką, ale zrobię dla mojej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny przepis. Może w wolnej chwili go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny przepis. Może w wolnej chwili go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny przepis. Może w wolnej chwili go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Robię czasem z podobnego przepisu, faktycznie czasochłonne danie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nuggetsy chyba kochają wszystcy :) Wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto wypróbować przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają smakowicie. Dzięki za przepis! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).