12 paź 2022

W obiektywie - wrzesień 2022

Wrzesień to był dla mnie okropny miesiąc, jeden z najgorszych w moim życiu, ponieważ odszedł za tęczowy most mój syberyjski, włochaty przyjaciel. Już nie poczuję jego mokrego nosa w moim oku, nie pobawię się w ganianego, nie zasnę przytulona do jego rozmruczanego ciałka. Została po nim pustka i ból w sercu. W dzisiejszym poście po raz ostatni zobaczycie jego zdjęcia, już nie będziecie pisać, że fotografie z nim są najlepsze. Zdjęć jest mało, ponieważ po 14.09, aż do końca miesiąca nie tknęłam aparatu. W zasadzie nie zrobiłam tego przez prawie miesiąc.

Uwielbiam mój salon


To była mega klimatyczna książka <recenzja>


Trochę tu za dużo chaosu jak dla mnie <recenzja>


Dopiero na zdjęciu zobaczyłam tę pajęczynę


Na moim podwórku zawsze znajdę obiekt do sfotografowania


Serce mi pęka, tu Puciek był zły, gdyż musiałam mu podstępem podać antybiotyk


Byłam tu taka beztroska, nie wiedziałam jeszcze, co nas czeka


Coś dla najmłodszych <recenzja>


Wszystko mi o Tobie przypomina przyjacielu


Mimo irytującej bohaterki, książka bardzo mi się podobała <recenzja>


Tę książkę również czytałam z ciekawością <recenzja>


Na zewnątrz ciepło, a w sercu chłód


Widok z okna


Nawet chwasty mogą ładnie wyglądać


I to już ostatnie zdjęcie, jakie zrobiłam misiowi. Dużo spał pod koniec życia


Nawet nie chce mi się wymyślać podpisu


Jak wyżej



Czytelnicze podsumowanie września:

64. Arminuta. Ta, która wróciła - Donatella Pietrantonio ★★★★☆
65. Tylko przetrwaj noc - Riley Sager ★★★★☆ ♥ 
66. Śledztwo Panny Cahill - Brenda Joyce ★★★☆☆
67. Władcy podwórka - Joseph Kuefler ★★★★☆
68. Coś nowego - Magdalena Winnicka ★★★★☆
69. Siostry - Michelle Frances ★★★★☆


A jak tam Wasz wrzesień?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam zaczytanego października.

17 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! Bardzo lubię takie oglądać. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz tak klimatyczne zdjęcia, że trudno wybrać, które jest naj, naj. Wszystkie mi się podobają. Świat przyrody jest piękny i tajemniczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia z twoim kocim przyjacielem zawsze zwracały moją największą uwagę. Tulę cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze, brak mi słów, aby wyrazić Mój zachwyt, kiedy patrzę na Twoje zdjęcia. Prześliczny kubek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze super zdjęcia. Mam nadzieję, że październik będzie trochę lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo smutne, gdy odchodzi czworonożny przyjaciel. Znam ten ból. Życzę, by październik był dla Ciebie lepszym miesiącem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, wzruszająca relacja. Nie dziwię się Twojemu nastrojowi. Ja pożegnałam swego psiaka ponad rok temu i cały czas mam go w pamięci. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, mam nadzieję że październik będzie dla Ciebie lepszy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykro mi z powodu Twojego kotka:( Zdjęcia piękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Bardzo lubię u Ciebie ten cykl wpisów. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zal mi Twojego kociego przyjaciela, slodki byl ... Tak to niestety jest z naszymi czworonogami :(
    Robisz piekne zdjecia♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie zdjęcia piękne!
    Współczuję straty przyjaciela, sama mam dwa kociaki i wiem jaka silna jest miłość do nich!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi przykro. Wiem, jak to mocno boli... Powiem Ci, że ostatnia strata zabolała mnie tak bardzo, że zrezygnowałam z posiadania zwierząt. Moje dziewczyny też później tak długo były smutne, że jeszcze bardziej pękało mi serducho.
    Zdjęcia przepiękne- szczególnie to z pajęczyną mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przykro mi z powodu kotka. Myślę, że koty też patrzą na swoich właścicieli z góry...

    OdpowiedzUsuń
  15. Śmierć zwykle przechodzi znienacka, trudno się na nią przygotować.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).