4 maj 2016

czytelnicze podsumowanie - kwiecień 2016

Kwietniowe podsumowanie w końcu dotarło na mojego bloga. Co prawda z małym opóźnieniem ze względu na majówkę, ale jest ;) W tym miesiącu przeczytałam tradycyjnie 9 książek. Najbardziej spodobała mi się "I że ci nie odpuszczę". Uwielbiam takie lekkie pozycje, w których główna bohaterka jest szalona, a jej perypetie są zarazem śmieszne jak i życiowe. "Bal absolwentów" również jest godną polecenia powieścią, choć pierwsze sto stron na to nie wskazuje. Postanowiłam dać jej drugą szansę i się nie zawiodłam. "Hotel Bankrut", to życiowa pozycja, idealnie odzwierciedlająca polskie realia. Głównymi bohaterami są ludzie starsi i młodsi. Może ktoś z Was rozpozna w nich siebie.  Zdecydowanie zawiodłam się z kolei na "Od urodzenia". Przyznam, że powieść mnie trochę zniesmaczyła, nieco znużyła i zdziwiła. Znalazło się w niej stanowczo zbyt dużo wulgaryzmów, które w małych ilościach mi nie przeszkadzają, a w dużych wręcz przeciwnie. Nie do końca rozumiem też fenomen "Najszczęśliwszej dziewczyny na świecie". Jak dla mnie, panuje w niej za duży chaos, choć fabuła jest dość interesująca.



Od urodzenia ★★★★☆☆☆☆☆☆
Najszczęśliwsza dziewczyna na świecie ★★★★★☆☆☆☆☆
I że ci nie odpuszczę ★★★★★★★★★☆
Bal absolwentów ★★★★★★★☆☆☆
Pokochałam wroga ★★★★★★★★☆☆
Miłość w czasach zagłady ★★★★★★★☆☆☆
Hotel Bankrut ★★★★★★★★☆☆
Ostatni, który umrze ★★★★★★★☆☆☆
Całkiem (nie)szczęśliwa historia ★★★★★☆☆☆☆☆

Ilość książek: 9 (36)
Ilość stron: 3129 (12834)
Średnio na dzień: 104 (107)


Życzę Wam zaczytanego maja!

19 komentarzy:

  1. Zabieram się za czytanie "I że ci nie odpuszczę" :) Tytuł przyprawia mnie o uśmiech. Mam nadzieję, że nie zawiodę się na tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z twojego stosu przeczytałam tylko,,najszczęśliwszą dziewczynę" i ,,od urodzenia" o ile pierwsza była świetna i brak i do niej słów, o tyle do drugiej też mi brak słów... ale niezadowolenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... Jakoś nie w moim stylu ;). Ale za to życzę dobrego maja :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nową recenzję :)
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  6. 9 książek to bardzo dobry wynik. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłość w czasach zagłady dla mnie świetna książka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny wynik :)
    "Hotel Bankrut" również mam za sobą i zgadzam się z Tobą w pełni. Obowiązkowa pozycja na nasze czasu. Jeśli chodzi o "Od urodzenia" chciałam ją przeczytać, jednak jesteś już z kolei którąś osobą, co książka irytuje. Zainteresowałaś mnie natomiast książką "I że Ci nie odpuszczę" :) Wcześniej o niej nie słyszałam, a już sam tytuł wydaje się być "pociągający"! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyniku;) najbardziej mam ochotę na Hotel Bankrut.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku. Nic z tych rzeczy nie czytałam. Zapoznam się z Twoimi recenzjami, może coś mi szczególnie wpadnie w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne książki, mam do zapisania parę tytułów z Twojego podsumowania ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Miłość w czasach zagłady" interesuje nas najbardziej ze wszystkich propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo ciekawych tytułów. Mam w planach (i na półce) "Pokochałam wroga", więc niebawem sięgnę po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. pokochałam wroga bym czytnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  15. na moją półeczkę "chcę przeczytać" dołączyły "Hotel Bankrut", "Pokochałam wroga" i "Miłość w czasach zagłady". i wcale się z tego nie cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Totalnie nie kojarzę tych pozycji, jednak tytuł "I że Ci nie odpuszczę" mnie ciekawi, wydaje się taki pozytywny w odbiorze :). Dodaję do swojej listy, mam nadzieję, że kiedyś będzie dane mi sięgnąć po tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawi mnie "Hotel Bankrut" i "Bal absolwentów" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zastanawiam się nad Pokochałam wroga !

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wynik, gratuluję! Niestety nie czytałam żadnej z tych książek, ale jestem bardzo ciekawa "Miłości w czasach zagłady". Życzę zaczytanego maja ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).