14 lut 2013

Kupony milości

Dziś pokarzę Wam mój prezent dla U. Ogólnie nie obchodzę Walentynek, ale w tym roku postanowiłam zrobić wyjątek ;) Lepiej miło spędzić ten dzień niż udawać, że się nie widzi tych wszystkich serduszek i szlajających się po ulicy zakochanych par ;) Wpadłam na pomysł by zrobić coś własnoręcznie i trochę czasu mi to zajęło ;) Będę miała przesrane jak mój luby teraz zacznie ode mnie oczekiwać tego co nawypisywałam na tych karteczkach :D Moim prezentem są tzw. 'kupony miłości' do wykorzystania bezterminowo przez U. Wyszło mi ich 36. Nie wszystkie mogę Wam jednak pokazać :D

Przykładowe:



Polecam wypróbować kupony. Sama jestem ciekawa reakcji mojego chłopaka który nawet jeszcze nie wie, że siedzę w jego mieszkaniu i czekam, aż wróci z pracy. Spodziewa się mnie dopiero jutro :)


Najlepiej wydrukować je na sztywniejszym papierze. Fajnie wyglądają w różnych kolorach. Nadają się nie tylko na walentynki ale także na inne święta np. urodziny, dzień chłopaka itd ;)

Pozdrawiam
Ryszawa

17 komentarzy:

  1. fajny pomysł z tymi kuponami ;D Ah oczywiście nie mogłaś pokazać wszystkich bo wypisałaś na nich pełno brzydkich rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł ! Musiało Ci to zająć dużo pracy^^.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoooo, świetna sprawa! Na innych kuponach pewnie same perwersyjne i wyuzdane pozycje seksualne, hłe, hłe, hłe :D
    Miłości mnóstwo życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł, na pewno wykorzystam kiedyś ten pomysł!;p

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam to na Dzień Chłopaka ;D pomysł jest super i P. z pewnością żałować nie będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł :D Może kiedyś mi się przydadzą ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, niezła sprawa z tymi karnetami :) choć przyznam, że bardziej od idei podoba mi się ich design.

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa jak zareagował :D? i co mu upichciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetny pomysł! mega!
    dużo miłości i przyjemnego wykorzystywania kuponów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gąsko , twoja kreatywność jest wręcz niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kupony są świetne! Doskonały pomysł na prezent, chyba sama z niego skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. great blog! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bezczelne z Twojej strony, że sciągnełas pomysł z onelittlesmile i nawet słowem się o tym nie zająknęłaś... Na miejscu Pauli bym to zgłosiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro ja jestem bezczelna to Ty jesteś tchórzem bo zostawiasz komentarz jako anonim.
      Wtedy gdy nie wiedziałam jaki prezent zrobić Paula sama wysłała mi link do swojego postu.
      Co prawda kupony mają taki sam kształt ale z tego co wiem Paula na swoim blogu zostawia u siebie gotowe szablony by można było z nich korzystać . Poza kształtem i wzorem różnią się napisami. A jeśli chodzi Ci o sam pomysł "kuponów miłości" to jest ich dużo w internecie więc nie możesz mi zarzucić, że ukradłam pomysł.

      Usuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).