21 paź 2021

W obiektywie - wrzesień 2021

Zapraszam na podsumowanie września :)

 Za oknem jesień, a u mnie ciągle lato

Dzięki tej książce poznałam kilka drzew :D <recenzja>

Coś dla fanów prawdziwych historii <recenzja>

Zdecydowanie najlepsza część serii <recenzja>

Jak widać czytam wszędzie :p

Ta książka mnie nie powaliła... <recenzja>

Polecam również serial <recenzja>

Kaszuby mam w sercu i na filiżance :p

Jesienne skarby

Ci miesiąc to piszę, ale uwielbiam kropelki :)

Więc łapcie je w przybliżeniu

Jesienny klimat mi wszedł mocno ;)

Czas na ciepłe skarpety...

... i Gazetę Wejherowską :p

Przy tej komedii kryminalnej miło spędziłam czas <recenzja>

Powyciągaliście już z szafy sweterki? ;)

Coś mi się wylało

Ten wisiorek dostałam na urodziny od męża kilka lat temu

Więęęęcej sweterków

Tak wiem, piękne łapki

I co ja mam tu napisać? Piję zbożówkę, nie mam swetra :p

Właściciel łapek

Piękna historia dla dzieci! <recenzja>


 Książki przeczytane we wrześniu:

74. Drzewa - Patrycja Zarawska ★★★★☆
75. Legendarne kradzieże. Na tropie największych złodziei w historii świata - Soledad Romero Marino ★★★★★♥ 
76. Miłosna ruletka - Denise Grover Swank ★★★★☆
77. Ślub od pierwszego kliknięcia - Claire Frost ★★★☆☆
78. Słońce po burzy - Robyn Carr ★★★☆☆
79. Wina wina - Małgorzata Starosta ★★★★☆
80. Ninja w baletkach - Elżbieta Ksepka-Solwa ★★★★★ ♥  

 

A jak tam Wasz wrzesień?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanej końcówki października!

12 komentarzy:

  1. Kocie łapki fajnie wyszły :). Zresztą, koty z natury są jakieś fotogeniczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe chwile zatrzymuje ten Twój obiektyw kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Magiczne zdjęcia. To z lustrem jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, "Wina wina" chodzi mi po głowie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia. Nie mogę się na nie napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  6. O drzewach mam kilka książek, lubię ten temat, kropelki - oby to nie łzy.
    Gdy nie ma się swetra wystarczy kotek.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje zdjęcia są takie klimatyczne. Jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super fotki, urocze łapki i jej właściciel i komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne lapki i piekny wlasciciel. Przepiekny. Moj nie jest taki bardzo puchaty ale kocham jego zapach i spojrzenie zoltych oczu. Zdjecia wyszly super :) Ciekawe zestawienie ksiazek :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).