5 lip 2022

W obiektywie - czerwiec 2022

W czerwcu minęły nam 3 miesiące mieszkania na wsi. Jak ten czas szybko leci! W końcu mamy schody, drzwi wewnętrzne, cegłę na półpiętrze i częściowo zrobioną górną łazienkę. Teraz czaimy się na jakieś meble do niej. mamy też wkopany zbiornik na wody opadowe, także prace budowlano-wykończeniowe idą do przodu. W tym miesiącu byliśmy również na ślubie i zorganizowaliśmy parapetówkę. Było 21 osób i było naprawdę super. Dostaliśmy mnóstwo prezentów :)


Śniadki... piękne kwiatki ;)

Coś mi wpadło do kawy


No niezbyt się z tą książką polubiliśmy <recenzja>


Rodzice zawsze mi kwiatów nazbierają, a potem muszę robić zdjęcia, bo przecież szkoda by ich nie zrobić :p


Wszyscy zachwalają autorkę, a dla mnie ta książka była średnia <recenzja>


To kolczyk, jakby ktoś pytał ;)


Coś w tym czerwcu nie do końca mi książki pasowały <recenzja>


O, tą za to się fajnie czytało <recenzja>


Kot, jak kot, całkiem go sporo w tym miesiącu tu będzie :p


Herbata mi z kubka wyłazi


Od kiedy mieszkam na wsi, polnych kwiatów mam pod dostatkiem :p


To też była dla mnie wciągająca powieść <recenzja>


I ❤ Kaszuby


Tu, to już zupełnie nie wiem, co Wam napisać... Kwiatki, biżuteria, kartki. Widzicie zresztą :p


Tu jeszcze raz śniadki... i kropelki ;)


Nie no przez to, to ledwo przebrnęłam <recenzja>


Ta pozycja za to, jakby napisana została o mnie. Polecam ją wszystkim wysoko wrażliwym <recenzja>


Konwalie, to moje ulubione kwiaty


A Wy, jakie kwiaty lubicie najbardziej?


No i wiadomo, że trzeba było je "obfocić"


... ze wszystkich stron :p


W lipcu stuknie nam z mężem 6 lat po ślubie :)


Coś dla najmłodszych <recenzja>


Koło mojego domu rośnie górka z makami, pięknie to wygląda


Peonie też są super


Ten poradnik jest niczym gadka coacha <recenzja>


No piękny kolor


Wszystkie kolory są piękne


Kuchnia, to moje oczko w głowie


Got musiał zostać ogolony, nie zrobiliśmy tego dla własnej przyjemności, ale ładnie odrasta


W tym miesiącu pojawiły się u nas schody, drzwi i cegła na półpiętrze, jest pięknie


No jeszcze trochę muszę pomiętosić te piwonie...


... na sto różnych sposobów, od tyłu...


i od przodu... Uff, to już koniec :p



Czytelnicze podsumowanie czerwca:



A jak tam Wasz czerwiec?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam zaczytanego lipca!

12 komentarzy:

  1. Super, że wszystko idzie do przodu. Uwielbiam oglądać Twoje piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, nie mogę przestać się nimi zachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia! Też lubię otaczać się kwiatami, choć latem ciętych kwiatów jest w domu mało. Za to na balkonie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twe zdjęcia to magia i bajka;) satysfakcjonują mnie niezmiernie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle piękne podsumowanie, cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdjęcia, a kwiaty bardzo lubię :) Szkoda, że mi ich nikt nie przynosi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne zdjęcia ❤️💕

    OdpowiedzUsuń
  8. Bogaty w kwiaty był ten czerwiec. Piękna filiżanka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka herbata z kwiatami dobrze smakuje? :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).