6 cze 2024

W obiektywie - maj 2024

Powiem Wam, że myślałam, że z biegiem czasu będzie łatwiej, ale szczerze powiedziawszy im moja córka jest starsza, tym jest coraz trudniej. Dawniej czytałam po osiem książek miesięcznie, teraz udaje mi się ledwie dwie (pomijając już kwestie recenzji i zdjęć). W czasie jej dziennych drzemek, mam inne rzeczy do zrobienia, a wieczorem już po prostu nie mam siły i zamykają mi się oczy, ale to nic. Kiedyś jeszcze do tego wrócę (prawda? 🙈)

 Chciałam napisać, że to moje ulubione zdjęcie maja, ale przewińcie na sam dół, ostatnie jest najlepsze <3


Moja córka może handlować smoczkami :p


Szkoda, że czapka dla młodej przyszła 2 lata za duża :p


Nie mam czasu ostatnio na czytanie, ale tę książkę bardzo polecam <recenzja>


Modelka 👌


Wejherowo


Wolicie bez czy konwalie?


Piękne uczucie, gdy słyszy się, gdy ktoś mówi do mnie "mama"


Lubię twórczość autorki <recenzja>


Która godzina?


Kwiaty we włosach potargał wiatr


Kot w niewolę popadł


Lecę w kulki


Baloniku nasz malutki rośnij duży, okrąglutki


A Wy jaką macie zakładkę? ;)


Marcelinka poleca się zwłaszcza dla osób wysoko wrażliwych <recenzja>


Minimalizm


Lubicie truskawki?


Konwalie, to zdecydowanie moje ulubione kwiaty


Polly ♡


Biedroneczki są w kropeczki


Jak byłam w ciąży jadłam truskawki kilogramami, dosłownie wstawałam w nocy by je jeść :p


Mój pierwszy Dzień Mamy ♡



PRZECZYTANE W MAJU




 

12 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia jak zawsze. Jak moje dzieci były malutkie to mogłam zrobić wiele rzeczy, a teraz jak są w domu bo na przykład chorują to niestety absorbują mnie na maksa. Także lepiej chyba nie będzie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze zdjęcia wspaniałe, cieszą oko! Piękne kadry. Kota oczywiście rządzi :)
    Zdecydowanie bardziej wolę konwalie :) mam upatrzone miejsca w lesie i rok w rok chodzę tam na łowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja smoczkow robi wrazenie :-) Sliczne ujecia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze jestem zakochana w Twoich zdjęciach. Książkę Moja matka Pestka bardzo chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie bez wygrywa z konwalią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! Ostatnie rzeczywiście najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie urocze, to ostatnie zdjęcie! Inne zresztą też...
    Między bzem, a konwaliami nie wybieram! Są na równi!
    Książek tych nie czytałam. Może kiedyś, teraz mam dłuugą listę czytelniczą. Mam czas czytać, bo mi już dziecko wyprowadziło się z domu😁😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze wspaniałe podsumowanie z cudownymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia ale ostatnie mnie urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze śliczne zdjęcia, tę z kicią i to ostatnie podobają mi się najbardziej 😊

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).