3 lip 2020

W obiektywie - czerwiec 2020

Zapraszam na comiesięczną dawkę moich zdjęć :)

 Macie swoje ulubione zakładki?

  A ulubione kubki?


 A ulubioną kawę?


 A ulubione kwiatki?


Uwielbiam robić zdjęcia kropelkom


 U mnie jeszcze wiosna :p


 Zbezczeszczona książka


 Wszędzie się u mnie walają kwiaty, swetry i książki :p


 Rzut z góry


 Nie porwała mnie ta książka <recenzja>


Ta książka za to jest cudowna! <recenzja>


 Incepcja


 To chyba moje ulubione zdjęcie tego miesiąca


 Kocham polne kwiaty


Jak wyżej


Ta historia zrobiła na mnie ogromne wrażenie! <recenzja>


Czy są tu osoby mające lęki społeczne? <recenzja>


Loda dla ochłody?


 Nie dostaniesz u mnie normalnej kawy xD


 Niebieski, to nie jest mój ulubiony kolor


 Taką łączkę mamy przy naszej działce (mam na sobie strój do pielenia xD)


 Mój skalniak się zmutował i wyrosły mu takie kwiatki


Makowa Panienka


 Rumianek <3


 Serduszko dla Was


 Wyłowiłam coś z herbaty ;)


 No kwiatek no


 Najgorsza książka, jaką przeczytałam w tym roku <recenzja>


Czytelnicze podsumowanie czerwca:

36. Teściowe muszą zniknąć - Alek Rogoziński ★★★★☆
40. Czerwień - Małgorzata Oliwia Sobczak ★★★★☆
42. Czerń - Małgorzata Oliwia Sobczak ★★★★☆


 A jak tam Wasz czerwiec?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego lipca!



21 komentarzy:

  1. Nie mam zakładek. nie korzystam ale mam ulubione blogi gdzie się relaksuje ;) PIękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne podsumowanie, piękne zdjęcia :) Też lubię fotografować kropelki, pić kawę w ulubionym kubku, kwiaty i książki :) aha! i świetne zdjęcie dmuchawca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne artystyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Twoje podsumowanie miesiąca kochana. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia z polnymi kwiatami są przepiękne. Takie klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kubeczki i cudne portrety! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia i super podsumowanie.:) Najbardziej podoba mi się fotka kropelek.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to masz talent, do robienia eksponatów pod zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, najładniejsze to w makach 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo przeczytanych książek :D Najchętniej przeczytałabym 35 i 38 :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę pierwsze zdjęcie, myślę, że już ładniejszego nie zobaczę dzisiaj w tym poście. Myliłam się większość jest
    świetna. Jestem pod wrażeniem zdjęcia telefonu.


    OdpowiedzUsuń
  12. Ale przepiękne zdjęcia:) z przyjemnością się je ogląda

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle wszystkie Twoje zdjęcia śmiało nadają się na okładki książek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam w tym roku za oknem prawdziwą łąkę i bardzo mnie to cieszy. Bardziej niż równo przycięty trawnik.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kilka zakładek - pamiątki z podróży albo prezenty od bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie wyglądasz:) ale gdzie kotełek?:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę cudne te kocie kubki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio widokówki służą mi za zakładki do książek. Pięknie wyszłaś wśród tych maków. Zdjęcia przepiękne, cudne stylizacje. Miło popatrzeć. Uściski z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).