7 paź 2020

W obiektywie - wrzesień 2020

Powiem Wam, że tak mnie zmęczyło tworzenie tego posta na nowym blogspocie, że ja nie wiem, czy w przyszłym miesiącu pojawi się tego typu post. Musiałam się nieźle nagimnastykować, żeby wyśrodkować tekst i to każdą linijkę osobno, a jak klikam "enter" to mnie przewija na dół strony. Dobrze, że w tym miesiącu miałam mało zdjęć, bo bym chyba oszalała. Czy Wam też się nie podoba nowy blogspot? Według mnie jest całkowicie niefunkcjonalny.
Do tego jestem poddenerwowana, bo jesteśmy w trakcie załatwiania ważnej dla nas sprawy i nie wiadomo jak pójdzie. A jutro moje urodziny, chyba nie ma na całym świecie drugiej osoby, która by równie mocno, jak ja nie lubiła swoich urodzin.

 Takie ładne pazurki miałam :)

Zawsze z książką

Bardzo dobra książka <recenzja>

Filiżankę dostałam od mamy, która znalazła ją na pchlim targu :)

Pijacie kawę czarną czy z mlekiem?

Uwielbiam fotografować krople

I znowu kropelki :)

A może winka?

To już kolejna część serii <recenzja>

Macie ulubioną zakładkę?

I znowu moje ulubione kropelki

Przypominam, że z kodem "ryszwaa15" macie 15% zniżki na słuchawki Sudio

To była wstrząsająca powieść <recenzja>

Kot jak zwykle chętny na zdjęcia

Lubicie paranormalne klimaty? <recenzja>

Ale ze mnie łania :P

Zdjęcie z sesji, którą wykonywałam w tym miesiącu

Wiecie co, ja kocham prawie wszystkie warzywa, ale owoce by mogły dla mnie nie istnieć p

Przy tej pozycji się wynudziłam


 Czytelnicze podsumowanie sierpnia

54. Zanim powróci strach - C. L. Taylor ★★★★☆
55. Królowa lalek - Piotr Górski ★★★☆☆
56. Nie wiesz wszystkiego - Marcel Moss ★★★★☆
57. Typowy kot - Kot Nieteraz ★★★★★  
58. Paranormalne. Prawdziwe historie nawiedzeń ★★★☆☆
59. Las i ciemność - Marta Matyszczak ★★★☆☆

 

A jak tam Wasz wrzesień?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego października!

 


18 komentarzy:

  1. Kochana Twoje zdjęcia są prześliczne. Również czytałam książkę Zanim powróci strach i bardzo mi się podobała, a książka Nie wiesz wszystkiego, jeszcze przede mną. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te Twoje podsumowania fotograficzne miesiąca. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna filiżanka :) u mnie kawa tylko czarna, bez żadnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kadry! Ale to u Ciebie nie nowość :)
    Też nie mam cierpliwości do nowego bloggera :(((

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia, te z kropelkami najbardziej mi się podobają ale wszystkie są super :) wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Ja z roku na rok coraz mniej lubię swoje urodziny ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia. Te jesienne są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci by ten dzień był tak cudowny byś polubiła swój dzień urodzin . Sto lat . Trzymam też kciuki by się udało to na co czekacie. Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle świetne zdjęcia. Całą uwagę kradnie zdjęcie z kotem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie Blogspot strasznie irytuje tymi ciągłymi zmianani, ale w sumie chyba się już przyzwyczaiłam do nowego imagine'u. I zdjęcia też już lepiej mi się dodaje, bo kiedyś to była prawdziwa masakra. Nie wiem, czemu Ty masz z tym problem, może masz inny szablon i dlatego tak Ci wszystko ucieka.

    Zdjęcia cudowne 🥰 sama ostatnio też kombinuje z fotkami, ale daleko mi do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie wina szablonu, problem mam przy edycji :)

      Usuń
  10. Zdjęcia makro są cudne 😍 wszystkiego, co najlepsze z okazji urodzin ❤️😚

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wykonane zdjęcia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Taak, nowy blogspot jest strasznie irytujący, ale trzeba będzie się przyzwyczaić :/ A paznokcie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze super zdjęcia, kotek nieustannie jak model :D Paznokcie bardzo mi się podobają! Niestety też nie lubię nowego blogspota, jest dziwny.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).