13 kwi 2022

W obiektywie - marzec 2022

W marcu przeprowadziliśmy się do naszego domku na wsi. W zasadzie wszystko kręci się wokół tego wydarzenia. Co prawda nie jest wykończony, czeka nas jeszcze dużo pracy i co najważniejsze cierpliwości, ale przynajmniej w końcu się skończył czas wynajmu. Jest to dla mnie ogromna zmiana, ponieważ jestem mieszczuchem z krwi i kości. Brakuje mi miasta, ale mam nadzieję, że się przyzwyczaję. Żeby w końcu pogoda dopisała, to i humor może by był lepszy. Wyjdę na dwór i nie będę widzieć tego białego pyłu, którego w żaden sposób nie mogę się pozbyć. Kot się szybciej oswoił ode mnie :p Zapraszam na fotorelację.


Pysznej kawusi? Zawsze tak pijam... rozrzucam kwiaty i kartki, a czasem jeszcze chlapię

Znacie kosmetyki marki Aurumaris?

 
To zawieszka, którą dostałam od męża z okazji obrony magistra 9 lat temu

 
Czasami jeszcze do kawy dokładam kocyk, żeby było jej miło

 
To była satysfakcjonująca, lekka lektura <recenzja>

 
Macie kota...

 
...i drugi raz po rząd, jakby Wam było mało

 
Czasami prócz kartek, kwiatów, koców, dodaję też coś słodkiego

 
Coś dla miłośników komedii kryminalnych <recenzja>

 
Daję Wam znać, jakbyście nie wiedzieli, jaką mamy porę roku

 
Urocze bazie

 
Więcej uroczych bazi i całkiem fajna książka <recenzja>

 
I znowu bazie, mam nadzieję, że ostanie, bo już nie wiem, co mam pisać

 
Dla odmiany kwiatki

 
Kocham thrillery psychologiczne, ten był niezły <recenzja>

 
Kot, to mi ostatnio działa na nerwy, nie mam w domu drzwi i nam w nocy łazi po głowach

 
Minimalizm

 
Krople to moje ulubione modelki

 
Kolejny kosmetyk firmy Aurumaris, jestem z nich naprawdę zadowolona

 
Ważny temat <recenzja>


Czytelnicze podsumowanie marca:

17. Ja matką? Ratunku! - Justyna Wydra ★★★★☆
18. Pozorantka - Alexandra Andrews ★★★★☆
19. Pomóż mi - Sarah A. Denzil ★★★★☆
20. Ostatni dom na zapomnianej ulicy - Catriona Ward ★★★★★ ♥ 
21. Tajemnica carycy - Małgorzata Starosta ★★★☆☆
22. Współuzalenieni - Joana Flis ★★★★☆
 
 
 A jak tam Wasz marzec?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam zaczytanego kwietnia i Wesołych Świąt!
 

26 komentarzy:

  1. Kot na pewno jest zadowolony. Wychodzi na dwór? Fajnie, że już mieszkacie na swoim!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot na podwórku jest tylko na sznurku lub pod nadzorem, ale raczej boi się i go nie ciągnie. Nie jest to kot wychodny i z całą pewnością nie będzie puszczany samopas :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia. Pozorantkę i Pomóż mi na pewno będę czytała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeskok z miasta na wieś na pewno jest dużym wyzwaniem, ale myślę, że bez problemu się odnajdziesz :) Będę trzymać kciuki! Cierpliwość przy remontach na pewno się przyda, ale będzie warto. Mieszkanie na swoim, a na wynajmie to na pewno niebo, a ziemia:)
    Przepiękne zdjęcia. Kot i jego pyszczek skradły moje serce :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. kotek na wsi na pewno hasa sobie radośnie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot po wsi nie hasa i nie będzie hasał, ale po domu owszem (póki nie ma drzwi wewnętrznych)

      Usuń
    2. z charakteru ma wygląd poszukiwacza przygód dlatego pomyślałam że sobie będzie hasał:) ale teraz widziałam Twój komentarz odnośnie odpowiedz do Wioli że kotek się boi wycieczek i trzymany jest na smyczy;)

      Usuń
  5. Też mieszkam na wsi od jakiegoś czasu i uważam, że to świetna alternatywa dla miasta, przede wszystkim - czyste powietrze :) Zdjęcia jak zwykle świetne, pomysłowe, z humorkiem :) I świetnie, że w zestawieniu pojawił się kot. Wszystkiego dobrego na nowym miejscu! Niech spotykają Was tam same szczęśliwe chwile!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie znam tych kosmetyków. Zdjęcia, które zaprezentowałaś są przepiękne. Dziękuję i Tobie także życzę Wesołych Świąt. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mieszkanie na wsi też ma swoje uroki :D Wszystkie zdjęcia są super, ale najbardziej podoba mi się to z Twoim kotem ;p
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, a kotek najpiękniejszy. Mam to samo x 4 koty! Ze względu na alergię, nie pozwalam im chodzić blisko głowy, one to wiedzą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kotek najsłodszy :D super zdjęcia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezmiennie piękne kadry!
    Tym razem jednak bazie chyba cieszą najbardziej :)
    Ależ Wam zazdroszczę tego domku! Choć też jestem mieszczuchem, bywają takie momenty (bardzo długie momenty), że najchętniej wyprowadziłabym się na wieś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te bazie z tymi miniaturowymi kropelkami wody są magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna fotorelacja. A kot genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna fotorelacja. Cudowne kadry. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh jak ja Ci ogromnie teraz zazdroszczę tej przeprowadzki. Mnie również marzy się taki domek na wsi, tak żeby móc się już osiąść, no i w końcu zacząć dekorować i urządzać pomieszczenia, bez tej myśli, że to mieszkanie i trzeba się będzie z niego wyprowadzić. Trzymam mocno kciuki, żeby wszystko szło po Twojej myśli, z tymi zmianami w domu i z urządzaniem go! Przepiękne są te zdjęcia, fajnie pooglądać coś to jest tak piękne i estetyczne!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na najnowszy post!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcie. Zazdroszczę życia na wsi. Też chętnie uwolniłabym się od miasta.
    Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Robisz przepiękne zdjęcia. Wprost nie mogę się na nie napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak przyjemnie oglądało się Twoje zdjęcia:) są cudowne i tak się robi przyjemnie i chce więcej, i więcej, a tu koniec :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Super fotki ❤ Urocza kicia i zawieszka ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Kawa i kocyk to dobre połączenie

    OdpowiedzUsuń
  20. Och to Kocisko ma uroczy pyszczek! <3 Fajny przegląd miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).