7 lip 2023

W obiektywie - czerwiec 2023

Nie wiem, jak będzie później, ale jeszcze dałam radę recenzować, fotografować, zrobić to podsumowanie, choć jest coraz ciężej, gdyż dziś wchodzę w ósmy miesiąc. Przepełnia mnie duma, że dałam radę obciąć sobie sama paznokcie u nóg, choć z dzieciem w brzuchu nie było to łatwe zadanie :p Nieco zwalniam jednak ze wszystkim, nie tyle z chęci, co przymusu. Robię się coraz bardziej niezdarna, zmęczona, obolała, rozkojarzona i bez chęci do czegokolwiek. Zapraszam do przejrzenia zdjęć, póki jeszcze jakieś powstają ;)

Czujcie ten zapach? :)


Rośniemy :)


Innym się ta książka podobała, mi nie bardzo <recenzja>


Czy jest lepsze towarzystwo do kawy od książki?


No czyż te maciupkie buciki nie są urocze?


Kwiaty od zawsze są moimi najpiękniejszymi modelami


Lubicie kryminały? <recenzja>


Zdjęcie z okazji pierwszego dnia ojca mojego męża ;)


Nawet chwasty mogą wyjść na zdjęciu ładnie


Jaka u Was pogoda? Ja wiedziałam, że jak wejdę w 3 trymestr, to z nieba będzie się lał żar piekielny :p


Miesiąc bez zdjęcia Lusi, miesiącem straconym ;)


Lekko psychodeliczny klimat <recenzja>


Nie znoszę ślimaków, ale pięknie się prezentują na zdjęciach ;)


Uwielbiam swój dom <3


Na własnym podwórku można znaleźć inspirację do zdjęć


Całkiem ciekawa historia <recenzja>


Uprzedzam pytania: radio jest z Vintage Cuisine :)


Moje dziecko ma lepiej uporządkowaną garderobę niż ja xD ...Ale prasowania, to ja już mam dosyć...


Jeśli macie dzieci, to koniecznie musicie poznać Niuniusia <recenzja>


Lusia z szerszej perspektywy :p


To zdjęcie bardzo lubię


Te tygodnie lecą mi w zastraszającym tempie


...i wszystko kręci się u mnie wokół jednego tematu :p


A dopiero co się dowiedziałam, że będę mamą...


Komiks o ważnej tematyce <recenzja>


Czytelnicze podsumowanie czerwca:



A jak tam Wasz czerwiec?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam zaczytanego lipca!

12 komentarzy:

  1. Współczuje Ci, że jesteś już taka zmęczona. Ja tak nie miałam i potrafiłam nawet 4 dni przed porodem prowadzić spotkanie w Empiku. Ale każdy inaczej przechodzi ciążę. Trzymaj się i wrzuć na luz. Ty i dziecko jesteście najważniejsi. Fotografia i książki poczekają.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja musiałam od 28 tyg praktycznie leżeć bo miałam skracającą się szyjkę macicy.... A nosiło mnie do robienia wszystkiego xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie muszę leżec, ale boli mnie każdy centymetr ciała. Mimo tego robię wszystko.

      Usuń
  3. Życzę udanego, szybkiego i szczęśliwego rozwiązania :) Jak zwykle z przyjemnością oglądałam Twoje zdjęcia :) Kotek oczywiście wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ujęcia! Wszystkie zdjęcia bardzo mi się podobają, jak zawsze są cudne. :) Wszystkiego dobrego i dużo siły! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia jak zawsze boskie! Ale i tak kocidełko rządzi :) piękne spojrzenie!
    Życzę zdrowia i wytrzymałości ( u mnie ciężkie warunki pogodowe: susza, duchota i wysokie temperatury).

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję,że 8 miesiąc pozwoli robić Ci piękne zdjęcia i korzystać z letniej aury:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze trudno wskazać mi twoją zdjęcie, które mi się najbardziej podobało, ponieważ każde jest piękne. Zwłaszcza to z bucikami. Życzę zdrowia i relaksu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przede wszystkim- ślicznie wyglądasz i aż dziw, że już 8 miesiąc, a dopiero czytałam jak ogłaszasz, że zostaniesz mamą 😊. Chyba lato trochę dokucza z upałami?
    Piękne zdjęcia, jak zawsze kicia ma swoje miejsce w rankingu💗
    Właśnie kończę czytać książkę- wszystkie mroczne miejsca i mnie się bardzo podoba! Nie mogę wręcz oderwać 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Końcówka to taki czas wyczekiwania i przygotowania, więc poświęć go sobie i zaufaj intuicji :) A ja Ci życzę szczęśliwego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki, abyś miała siłę i czas na kolejne zdjęcia i posty. Zaczytanego lipca!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).