10 wrz 2024

W obiektywie - sierpień 2024

W tym miesiącu mało zdjęć i mało przeczytanych książek, ale lepszy rydz niż nic! Moja córka 1.09 skończyła rok i nie mogę uwierzyć, w jak ekspresowym tempie minął mi ten czas. Miesiąc temu zaczęła czworakować i od tamtej pory zaczął się armagedon. Na początku robiła to nieśmiało, ale teraz dosłownie biega na kolanach i co dosięgnie, ląduje w jej rękach, a potem wiadomo... w buzi. Aż się boję pomyśleć, co będzie, jak zacznie chodzić! No nic, zapraszam Was na fotorelację :)

Brum, brum


Takie piękne lilie wyrosły na naszym podwórku


Bardzo Wam polecam tę powieść <recenzja>


Moja druga córka  (w sumie pierwsza, bo urodziła się przed Polą) :p


Kawa sypana czy rozpuszczalna?


Kawa to fajne tło do zdjęć


Taka forma powieści do mnie nie trafiła <recenzja>


Moja Myszka 1.09 skończyła rok, nie mogę w to uwierzyć


Jesień puka do moich drzwi


Niezwykła przygoda <recenzja>


"Jak czerwona czerwona jarzębina stałeś obok mnie..."


Spryciula z niej się zrobiła :)


Dawno nie było u mnie "ołtarza" :p


Już niedługo jesień, a co za tym idzie, długie kąpiele!



Książki przeczytane w sierpniu:

41. Maame - Jessica George ★★★★☆ ♥ 
42. Tomek i Opelele - Błażej Kronic ★★★☆☆
43. Perfekcyjna rodzina - Ale Dahl ★★★★☆
44. Morderca w naszej rodzinie - Cara Hunter ★★★☆☆

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje podsumowanie miesiąca. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i profesjonalne zdjęcia, kicia jak zawsze fotogeniczna 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż trudno uwierzyć, że minął rok, odkąd Twoja pociecha przyszła na świat! Niech rozwija się zdrowo i niech kolejne lata będą wciąż takie szczęśliwe i beztroskie :) Co do książek, to wiadomo, że trudno jest pogodzić wszystko, gdy ma się takiego energicznego malucha w domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już Twoja córeczka zacznie chodzić to się dopiero zacznie he he. Wszystkiego najlepszego dla całej waszej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest klimat!!
    Kawa oczywiście sypana, super zdjęcia.
    Oczywiście dla córki wszystkiego najlepszego, ale kota jak zwykle skradła moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle piękna fotorelacja. Jesteś mistrzynią fotografii :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i inspirujące zdjęcia.
    Najbardziej podobają mi się te z maleństwem, chociaż kotek to też model pierwsza klasa. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Ja od kilku dni celebruję długie kąpiele w wannie przy świecach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne fotografie, cudowne kadry i wyostrzenia! Jakiego obiektywu używasz? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka obiektywów, obecnie używam najczęściej nikkor 1.8 35mm :)

      Usuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).