16 lis 2020

W obiektywie - październik 2020

Nie mogę dojść do porozumienia z nowym blogspotem, nawet nie wiecie, ile czasu tworzyłam ten post... Co miesiąc powtarzam sobie, że muszę sobie darować podsumowanie, a co miesiąc, mimo że się denerwuję, to i tak go dodaję :p Co w październiku? A takie tam... miałam urodzinki i ruszyliśmy z budowaniem domu :D <3 Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

Tak sobie chodzę po mieście i czytam :p

Artystyczny ołtarz ;)

Kocham makro <3

i żołędzie też kocham

Bardziej obyczajówka niż thriller, ale polecam! <recenzja>

Kawka w jesiennej odsłonie

Całkiem przyjemna historia, choć bohaterka niekiedy wkurzająca :p <recenzja>

Coś mi w tej pianie wyrosło!

Jakie emocje widzicie na zdjęciu?

Jak na poradnik, to całkiem fajna książka! <recenzja>

Po tę pozycję warto sięgnąć! <recenzja>


Lubicie dostawać kwiaty?

Kwiaty, kwiaty, wszędzie kwiaty!

Ale mam małą obrączkę (rozmiar 6 :p)

Kaszëbsczé jezora, kaszëbsczi las. Kaszëbe, Kaszëbe wòłają nas...

Urodzinowa herbatka

...i urodzinowe słodkości

Trochę przesłodzona, ale poruszająca ważne tematy książka <recenzja>

To na książce to ptaszek, a nie zgnieciona kartka :p

A tu akurat się rozczarowałam <recenzja>

Kawy z liściem?

"Każdy nowy dzień jest kwiatem który zakwita w naszych rękach"

I znowu kawa z liściem :p

Żołędzie, to wdzięczne modele... :)

Tyle ich nazbierałam koło naszej działki

A słoneczniki jeszcze moje, uwielbiam te kwiaty <3

I co ja mam kolejny raz napisać? Że kawa z liściem? :D

Och nie! Jak ja mogłam stanąć na książkach!

To było mocne <recenzja>

Takie urocze produkty do ust dostałam do testowania :)

Zachęcam Was do odwiedzenia bloga Kasi, która przeprowadziła ze mną wywiad <klik>

Pada deszczyk, pada równo, raz spadnie na listek, raz spadnie na... ;)


Czytelnicze podsumowanie października:

60. Kto chce ich śmierci? - Cara Hunter ★★★★☆
61. W jak morderstwo - Katarzyna Gacek ★★★★★  
62. Uściski - Aurelia Blancard ★★☆☆☆
63. Zemsta ze skutkiem śmiertelnym - Katarzyna Gacek ★★★★★  
64. Hurt/Comfort - Weronika Łodyga ★★★★☆
65. Odwet - Claire Douglas  ★★★★★  
66. Gó*** prawda - Alexandra Reinwarth ★★★★★
67. Chłopak, dla którego kompletnie straciłam głowę - Kirsty Mosely ★★★★☆


A jak tam Wasz październik?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego listopada!



14 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcie! Mój faworyt to trampki na książkach - klimatyczne i jesienne zdjęcie. Faktycznie, masz małą obrączkę. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam słoneczniki :) Świetna torba z Dublerką! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje zdjęcia. Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jakoś odnalazłam się na nowym bloggerze. Powodzenia w budowaniu domu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia. Ciekawe wykorzystanie liści. Ciężko wybrać najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle jestem pełna podziwu dla Twojego talentu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze ślicznie. Mam podobne zdanie o książce Córka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne zdjęcia! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie nowy blogger też denerwuje. Świetne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dziwię się, że nie potrafisz zrezygnować z podsumowania. Fajnie tak obejrzeć zdjęcia. Mi się najbardziej podoba to z ptaszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna sesyjka. Świetne oko. Szczerze zazdroszczę. Ja sama dopiero się uczę fotografować, ale Tobie wychodzi to znakomicie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje podsumowania, więc z nich nie rezygnuj! Nowy blogger jest do opanowania. Też mnie z początku irytował ale już teraz jest O.K. Daję radę :) Wszystkiego najlepszego na urodziny, o których nie wiedziałam, że masz je w październiku. Piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne jesienne zdjęcia, te z kawką podobają mi się najbardziej i dużo fajnych książek wiedzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Październik mi zleciał szybko, nawet nie wiem kiedy a Ty na tych zdjęciach ujęłaś piękne chwile <3

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).