24 cze 2021

W obiektywie - maj 2021

Ale mam w tym miesiącu opóźnienia ohoho, koniec czerwca, a ja dopiero dodaję podsumowanie maja. Korzystając z tego, że się dziś źle czuję po wczorajszej szczepionce i cały dzień leżę w łóżku (tak... jestem zaszczepiona i nie będę tolerować hejtu w tym kierunku), postanowiłam w końcu dodać to podsumowanie. W maju przeczytałam dużo książek. A co na budowie? Mamy posadzkę! :)


 U mnie jeszcze wiosennie :p

 

 Nie samą kawą człowiek żyje ;)

 

Filiżanka z pchlego targu


 

Kto mi poskłada literki?


 

I jeszcze inna perspektywa


 

Moje zdjęcia wyglądają, jak jakaś oda do kawy xD


 

A najlepsze jest to, że ja kawy nie mogę pić :p


 

Pierwszy tom mi niezbyt się podobał, za to ten super <recenzja>


 

Kolejna interaktywna książka, super zabawa <recenzja>


 

Zbiór opowieści połączony w całość w formie terapii chłopca <recenzja>


 

Patrzcie, jaką fokę morze na brzeg wywaliło :p


 

Kawa jako flatlay...


 

...i kawa z profilu


 

i jeszcze zbliżenie


 

Meh... Było ok, ale bez szału <recenzja>


 

Nie no weźcie mi zabierzcie tę kawę


 

Całkiem udany debiut <recenzja>


 

Czy te oczy mogą kłamać?


 

W maju bardzo dużo spacerowałam


 

Dla mnie to był całkowity niewypał <recenzja>


 

Mgła jest najpiękniejszym zjawiskiem do fotografowania, totalni moje klimaty 


 

Coś dla dzieci <recenzja>


 

Gdynia, fajnie mieć morze na wyciągnięcie ręki


 

Już nie wiem, co mam do tej kawy pisać :p


 

Ale łyżkę to mam fajną


 

Kocham makro


 

Czujecie zapach? ;)


 

Mocna książka, bardzo lubię autora <recenzja>


 

Kamionkowy kubek, a w nim o dziwo nie kawa :D


 

Ta książka jest super, podobnie jak inne pozycje autorki <recenzja>


 

Tu na plus jest mocne zakończenie <recenzja>


 

No i na sam koniec jeszcze raz bez <3


 

Czytelnicze podsumowanie maja:

34. Przełęcz Diatłowa. Tajemnica dziewięciorga - Anna Matwiejewa ★★★☆☆
35. Chłopak, który oszalał na moim punkcie - Kristy Moseley ★★★★☆ ♥ 
36. Dziennik. Wyprawa 1907: Zakazane kopalnie - Kiafas Giorgios ★★★★★ ♥ 
37. Córeczka - Kathryn Croft ★★★★☆
38. Pozwól, że Ci opowiem... - Jorge Bucay ★★★★★ ♥ 
39. Tylko jedno kłamstwo - Kathryn Croft  ★★★★☆
40. Głowa pełna duchów - Paul Tremblay  ★★★☆☆
41. Najlepsze przed nami - Zuza Kordel ★★★★☆
42. Nowe wiersze sławnych poetów - Grzegorz Uzdański ★★☆☆☆
43. Zapomnij, jak mam na imię - J. S. Monroe ★★★★☆
44. Mama w occie. Zabójcze pierogi - Marcin Przewoźniak ★★★★☆
45. Utraceni - Marcel Moss ★★★★☆
46. Będziesz tego żałować - Alicja Sinicka ★★★★★ ♥ 

 

  A jak tam Wasz maj?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanej końcówki czerwca!

9 komentarzy:

  1. Wow! Dużo przeczytanych książek. Moje serce skradło zdjęcie z kotem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia. Każde jest unikalne i nietuzinkowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo książek udało się Tobie przeczytać :D Super zdjęcia!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie z super fotkami, modelami i humorem. No i oczywiście z kawą :) Aż chce się ją wypić! A do tego te cudne filiżanki :) Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się jaram każdym Twoim fotograficznym ujęciem:D nawet jakbyś pokazała zdjęcie z rozprawy klimatycznej to z pewnością by było to artystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega klimatyczne zdjęcia :D Ile przeczytanych książek. wowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też właśnie piję kawę, no nie da się bez niej żyć ;P Relacja jak zawsze super, miło się ogląda Twoje piękne zdjęcia ;) Ja w maju też byłam nad morzem na rocznicę ślubu! :) Tylko ja w Pobierowie.. Ale zwiedziłam i Rewal, Niechorze, Pogorzelicę, Trzęsacz, Pustkowo. Nie było jeszcze ludzi, a pogoda dopisała, ah już bym powrotem chciała nad morze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię oglądać zdjęcia Twojego autorstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zakochana w Twoich zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).