15 lut 2022

W obiektywie - styczeń 2022

Zapraszam Was na fotograficzne podsumowanie stycznia
 
 
 Piękny, dostojny i chodzi przy nodze jak pies ;p

Poruszająca zimowa historia <recenzja>

 
A to ma super klimat <recenzja>
 
 
Ta również mi się podobała <recenzja>
 
 
Za to twórczości tej autorki nie trawię... <recenzja>
 
 
Jak dobrze mieć morze na wyciągnięcie ręki...
 
 
Kawy z listkiem?
 
 
O, a to wcale nie było mocno świąteczne, ale za to fajne <recenzja>
 
 
W moim sercu fotografia
 
 
Piękna jest ta filiżanka, dostałam ją od mojej mamy
 
 
A to ja
 
 
I moja łapa
 
 
Nie sądziłam, że jeszcze tyle zimowych książek przeczytałam w styczniu <recenzja>
 
 
Minimalizm
 
 
Krótka, rymowana, piękna historyjka <recenzja>
 
 
Nosicie jeansy? Ja prawie wcale
 
 
Do końca świata i o jeden dzień dłużej!
 
 
Jestem lekko rozczarowana zakończeniem tej trylogii... <recenzja>
 
 
A kto z Was pije kawę z poduszki? xD
 
 
Wszędzie koty
 
 
Przesyłam Wam dużo miłości ;)
 
 
I kota oczywiście nie mogło zabraknąć
 
 
Jestem sroką
 
 
Robiłam sesję uroczej właścicielce tej stópki :)
 


Czytelnicze podsumowanie stycznia:


 
A jak tam Wasz styczeń?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam zaczytanego lutego!

16 komentarzy:

  1. Twoje zdjęcia to estetyczna uczta dla zmysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne zdjęcie ze starym aparatem. Rewelacyjne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Styczeń zdecydowanie za szybko minął, a już połowa lutego. Każde ze zdjęć ma swój klimat, więc nie wybiorę jednego :), ale zazwyczaj wyczekuję serii w obiektywie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny miesiąc, super podsumowanie z humorkiem i świetnymi zdjęciami. Jak zwykle kot wygrywa, ale też śliczna filiżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To że uwielbiam Twoje zdjęcia już wiesz, a z przeczytanych przez Ciebie książek, planują sięgnąć po dwa pierwsze tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, piękne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia - bardzo klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojaaacieee ale śliczny rudasek. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia. Masz do tego dryg.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie zdjęcia bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Twoje podsumowania ;) To jest niesamowite mieć tak blisko morze. Czasem żałuję, że nie mieszkam bliżej morza, ale na szczęście mam swoje kochane góry <3 I marzę o Bałtyku, może latem się uda :) U mnie w styczniu raczej nudno, byłam raz w Górach Sowich i odwiedziła nas babcia w remontowanym mieszkanku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia, przejrzałam dwa razy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski kociak, cudne fotki ❤

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).