8 sty 2023

W obiektywie - grudzień 2022

Zapraszam na fotorelację z grudnia

Z początkiem grudnia totalnie dałam się wciągnąć w świąteczny klimat



Lubię autorkę, ale tym razem coś mi nie zagrało <recenzja>


Lubię kolczyki, mam ich w domu całe mnóstwo


Kocie dziecie mi rośnie jak na drożdżach


Teraz to już tylko byle do wiosny


Trudna, poruszająca historia kilku pokoleń kobiet <recenzja>


Jedna z moich ulubionych bombek


Uwielbiam bokeh


Ta książka ma zaskakujące zakończenie <recenzja>


Taki wisiorek mi przyniósł Mikołaj n Mikołajki


Teraz już bym chcę "spring", a nie "winter" ;)


Piękna, świąteczna historia dla młodszych czytelników <recenzja>


Moje ulubione zdjęcie


Powoli czas żegnać świąteczne kubki


Kawy w zimowych warunkach?


Gdańsk wieczorową porą jest piękny


Kto ten bałagan będzie sprzątał?


Fajnie przeczytać świąteczną historię o morderstwach, a nie o miłości <recenzja>


Ta książka kompletne nie przypadła mi do gustu... <recenzja>


Najładniejsza bombka na choince


Taką piękną ścieżkę mam niedaleko domu


Nasz salon wygląda jak z filmu :)


Kropelki też lubię fotografować


Kto widział taką dużą śnieżynkę?


A to sobie jestem ja


Ja i mój mąż w 12 rocznicę poznania


Na koniec jeszcze zaproponuję herbatki



Czytelnicze podsumowanie grudnia:

85. The spanish love deception - Elena Armas ★★☆☆☆
87. Niekochane - Hanna Dikta ★★★★☆ ♥ 
88. Kraina marzeń - Nicolas Sparks ★★★★☆


A jak tam Wasz grudzień?

Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?

Życzę Wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

17 komentarzy:

  1. Kochana wszystkie zdjęcia są piękne. Nie potrafię wybrać jednego. Życzę Ci na cały ten rok dużo zdrowia, spokoju, radości, a wokół samych serdecznych i przyjaznych ludzi.❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Grudzień minął bardzo szybko. Czytelniczo było super. Nie potrafię wybrać najładniejszego zdjęcia. Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, mi najbardziej spodobało się zdjęcie Waszego kotka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, jaki macie piękny salon. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło Cię zobaczyć. Bardzo ładne kubki. Ja na tym punkcie mam bzika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ magiczne zdjęcia! Przepiękny salon! A kicia przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo klimatyczne zdjęcia.
    Dla mnie grudzień niestety był bardzo intensywny i stresujący, dlatego nie wspominam go zbyt dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w tym roku świąteczny klimat pojawił się późno, zbyt późno...
    A u Ciebie jak zawsze pełno pięknych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje zdjęcia. Są po prostu magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Brak mi słów jak cudowne są Twoje zdjęcia! Mają nastrój, mają klimat, mogłabym je oglądać bez końca!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia, bardzo lubię je oglądać. 😍 U mnie w grudniu z czytaniem było raczej słabo, ale powoli nadrabiam zaległości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna domowa przestrzeń, cudne zdjęcia, widoki, kociątko i w ogóle uwielbiam Twoje podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie Ty piękne te zdjęcia robisz! Cud, miód!. Piękna Ty, śliczna kicia. No wszystko tu jest takie do schrupania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze z przyjemnością patrzę na zrobione przez Ciebie zdjęcia. Piękny salon :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcie z kotusiem zdecydowanie wygrywa. Przepiękny okaz :). Cudowne umaszczenie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).