5 lut 2024

W obiektywie - styczeń 2024

Siemanko! Wróciłam po przerwie z podsumowaniem fotograficznym miesiąca. Ostatnio mój dzieć lepiej śpi (czasami) i mam więcej czasu. Choć muszę go rozdysponować między robieniem zdjęć, praniem, a robieniem obiadu, ale jakoś dałam radę. Nie wiem na jak długo wróciła ta seria i jak będzie w przyszłości obszerna, ale że tak powiem (napiszę): cieszmy się z tego, co jest! :p

Przypominam, że są to zdjęcia z zeszłego miesiąca, więc nie, nie mam już dawno choinki ;)

Zawsze pogubione skarpetki :p


Przyjemna, lekka historyjka <recenzja>


A to kompletnie do mnie nie trafiło <recenzja>


A to jesteśmy sobie my - dwa misie :)


Nie wybaczylibyście mi, jakby zabrakło tu kota :p


Rozpływam się...


Moja słodka Polly ❤


U Was też był atak zimy? ;)


Czytacie ebooki? Ja od kiedy dostałam na święta czytnik, polubiłam!


A to Mikołajkowy prezent ;)


Ojj, jak mi się marzy kawa w łóżku :p


Będziecie mieli pewnie dość tych dzieciowych zdjęć, ale nic na to nie poradzę ;)


Magdalena Zimniak w formie, jak zawsze! <recenzja>


Po ciąży ledwo wciskam obrączkę, muszę też zmieniać całe obuwie, bo urosła mi stoma o jeden numer :/


To była ciekawa historia! <recenzja>


Rodzina 👪


To był dla nas ważny miesiąc również ze względu na to wydarzenie:


No słodkości!


PS: W przyszłym miesiącu mniej dzieciowych zdjęć (chyba!) ;)


Przeczytane w styczniu:

1. Alemama - Agata Wolny ★★★★☆
2. Poświąteczne morderstwo - Rupert Latimer ★★☆☆☆
3. Wyszczekana miłość - Joanna Szarańskia ★★★★☆
4. Spokojnie, to tylko rozszerzenie diety - Małgorzata Jackowska ★★★★☆ ♥ 
5. Czarcie lustro - Magdalena Zimniak ★★★★☆
6. Jedyne prawdziwe miłości - Taylor Jenkins Reid ★★★★☆ ♥


13 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że brakowało mi twoich fotograficznych podsumowań. Z czasem wszystko ci się unormuje, zobaczysz. Ależ pociecha ci rośnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne chwile i wspaniałe książki za Tobą kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wróciłaś do tej serii. Trwaj chwilo trwaj ;)
    Cudowne, klimatyczne ujęcia! Jak kot zareagował na nowego domownika???
    Też mam taki czytnik i jestem bardzo zadowolona, choć brakuje czasem szelestu stron i zapachu papieru, to jednak zrobiło się więcej miejsca w domu :)
    Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luna chyba się trochę boi Poli nie podchodzi do niej zbyt blisko :p wszystkiego dobrego ❤️

      Usuń
  4. Piękne podsumowanie wypełnione głównie matczyną miłością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam, więcej zdjęć słodkiej Polci!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak będzie u mnie, bo syn w brzuszku ale lada moment będzie na świecie :) Piękne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to na sankach, cudowne ujęcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Urocza uchwycona stópka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Twoje zdjęciowe podsumowania miesiąca. Jak dla mnie najlepszym zdjęciem jest to ze zgubioną skarpetką. Poproszę o więcej zdjęć z Waszą Słodką Królewną. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcie, a tych dzieciowych nie można mieć dość, bo są takie słodkie 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. ale urocza ta Twa pannica:D wincyj bombela!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne zdjęcia! Twoja kruszynka taka słodka :) Kiedy to moje były takie małe...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).