7 paź 2024

W obiektywie - wrzesień 2024

Zapraszam na moje wrześniowe zdjęcia. Zawsze, gdy zaczyna się jesień, uaktywnia mi się wena. Według mnie to najbardziej inspirująca pora roku. Zostawiam Was, bez zbędnego przynudzania. Jutro moje urodziny i nie mam zbyt fajnego nastroju. Czy jest tu ktoś, kto tak jak ja nie znosi dnia urodzin?

Uporczywie trzymam się lata 


Myszonek to moja ulubiona postać literatury dziecięcej <recenzja>


Tu niestety coś mi nie podpasowało <recenzja>


Lubię biel, dużo jej u mnie w domu


Gdzie te moje krążki jeszcze nie były obfotografowane


Jest i królowa


Porywająca lektura


Wspomnienie lata


Świetna, zabawna książka, czytajcie! <recenzja>


To mój ulubiony jesienny kubek, mam z nim piękne wspomnienia


Obiecuję, że to już ostatnie zdjęcie słoneczników!


Anna Maria w wersji Luny


Misiaczki


A to cała moja jesienna kolekcja


A to ja,bez głowy


Dyniowe Love


Strasznie dużo tu tej atencjuszki!


Nie dotrzymałam wyżej słowa, znowu słoneczniki, nasze własne, podwórkowe


Autorka jak zawsze w formie <recenzja>


Książki poniżej są na sprzedaż, jakby ktoś był zainteresowany ;)


Czas powoli wyciągać z szafy szaliki


No i koniec wieszania prania na dworze


Musicie przyznać, że żołędzie w czapeczkach, to niezwykle przystojni modele


Kasztany też mają swój urok


Słodziaki, między nimi jest miesiąc różnicy


Już myślałam serio, że nie będzie więcej słoneczników xD


A dopiszcie sobie sami tekst, już mi się nie chce :p


Książki przeczytane we wrześniu:

8 komentarzy:

  1. Jakie piękne zdjęcia z kasztanami. Uwielbiam oglądać Twoje foty.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, ale Ci zazdroszczę pomysłów na kadry! Zawsze sobie obiecuję być bardziej kreatywną, ale coś mi nie wychodzi ;)
    Kotka jak zwykle rządzi, podoba mi się kolekcja kubków, uwielbiam słoneczniki, bo to wdzięczne kwiaty, zdjęcia początków jesieni piękne. Ja lubię wszystkie pory roku, w każdej z nich znajdzie się element pełen uroku.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż ja tu będę pisac. Jak zawsze, jestem zachwycona Twoimi zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, inspirujące, i kiedy się na nie patrzy to aż chce się wyjść z aparatem <3 Naprawdę :) Lubię oglądać jesienne fotki. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;) Też nie bardzo lubię ten dzień, bo z czego tu się cieszyć? Człowiek jest tylko starszy ;)
    ps. Magda z bloga Domowy Klimacik

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Lunka jak widać miała parcie na wrześniowe szkło aparatu, ale cóż poradzić, śliczna z niej modelka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Klimatyczne. Jesienne kubki urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, te z kicią najpiękniejsze 😍

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).