1 gru 2017

W obiektywie - listopad 2017

Muszę Wam powiedzieć, że stworzenie tego postu jest niezwykle pracochłonne. Wam przewijanie zdjęć zajmie minutę albo dwie, a ja żeby sklecić to wszystko do kupy potrzebuję kilku godzin. Strasznie mi się nie chciało, ale skoro tak lubicie te moje podsumowania, to proszę bardzo,  voilà :)
Jest znów dużo zdjęć. Żeby nie było, że nie uprzedzałam ;)


 Wszędzie pada śnieg, tylko u nas wciąż deszcz :(



 Cudowna powieść, wprawiła mnie w iście zimowy nastrój <recenzja>


 Jeszcze nie czytałam, ale jestem ciekawa tej książki


 Mój mąż nazywa moje zdjęcia "ołtarzami" :)


 Halloweenowo


 A w szybie ja ;)


 Jedna z moich pierwszych zawieszek. Szkoda, że teraz nie są już tak popularne


 Wpadajcie na mojego fanpage <klik>  jeszcze do 4.12 trwa tam rozdanie, w którym możecie wygrać "Wróć, jeśli masz odwagę"


 Coś tu się chyba wylało ;)


 Dzień bez kawy, dniem straconym! :)


 No macie kawałek tego wąsacza -,-


Zawsze mam problem z bransoletkami (i pierścionkami!), wszystko trzeba skracać, mam strasznie drobne dłonie


 Uwielbiam tę płytę!


 Bardzo ciekawa książka <recenzja>


Lokowanie produktu ;p


16 miesięcy po ślubie 💕


 Relaks


 Całkiem dobrze skonstruowany thriller <recenzja>


Ostatnio mam fisia na punkcie wosków! Uwielbiam!


 Jedna z tych książek już za mną, ale niezbyt mi się ona podobała


Parapet potrafi być klimatyczny ;)


Te gazety są coraz głupsze, lepiej poczytać książkę


 Miniaturowy liścik z Azji ;)


Fotografia, to coś, co kocham najbardziej


 Takie tam babskie pierdoły


 Miłego dnia kochani :)


 Kawa i książka - ponownie, czyli coś z czym zawsze będziecie mnie już kojarzyć ;)


Podobny zestaw ;)


 Chcecie dowiedzieć się jaki znak zodiaku będzie dla Was idealnym partnerem? <recenzja>


Chcę zakopać się w książkach i wyjść spod nich dopiero na wiosnę


 Fajna książka dla początkujących kucharzy <recenzja>


 A to moje rozczarowanie roku ;/ <recenzja>


 Czuć już u mnie zbliżające się święta :)


 Smacznie, ciepło i pachnąco :)


 Damska torebka ^^


 Kruche ciasteczka, które stworzyliśmy z mężem pewnego wieczoru <przepis>


 Kolorowy "ołtarz" ;)


No pięknie się te nasze ciastka prezentują!


...nieprawdaż?


Taki gość w mojej czytelni!


 Śniadanko do łóżka


Uwielbiam robić zdjęcia Ani!


 ❤


A tu, że niby taka zamyślona :D


 Nie wiem co tu napisać, wymyślcie sobie podpis :D


Kawa najlepiej smakuje w towarzystwie. Co o tym myślicie?


Nuda <recenzja>


A to sobie jestem ja ;) Cześć!


 Zakochałam się w tej pozycji <recenzja>


 Komu czarodziejskiej herbatki?


To jest prawdziwa kawa, a nie tam rozpuszczalne badziewia :)


 Idę sobie chyba zrobić kawy


 Zakładka od męża


 Ja kawę piję wśród gwiazd


 Chyba moje ulubione zdjęcie listopada


 Jestem w trakcie lektury, ale słabo to widzę...


 A to zdjęcie jako bonus, było robione w wakacje, ale przerobiłam je dopiero teraz i bardzo mi się podoba!
 


A Wam, które zdjęcie podobało się najbardziej?
Udanego grudnia Kochani!



25 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia. Ja też bez kawy nie mogę żyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że się napracowałaś, bo zdjęcia są genialne! Każde z nich mi się podoba, aż nie mogę się napatrzeć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Psiego najlepszego" czeka już na mnie na poczcie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zakochana w Twoich zdjęciach.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten sam sweterkowy kubek z Biedronki:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wasze ciasteczka prezentują się wspaniale! Przypomniałaś mi o naszpikowaniu pomarańczy goździkami ;)) Nie umiem wybrać jedynego zdjęcia, które podoba mi się najbardziej, po porostu uwielbiam wszystkie! I bardzo podoba mi się Twój portret! Miło Cię poznać ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Z miesiąca na miesiąc dodajesz coraz piękniejsze te zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Te z czekoladkami i z czarodziejską kawą. Ciekawią mnie te nadpalone kartki. Jakąś książkę nadpaliłaś w tym celu?
    Gratuluję 16 miesięcy małżeństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Egzemplarz recenzencki zdewastowany przez kota.

      Usuń
  9. Jest dużo pięknych zdjęć w tym poście, ale mnie najbardziej podobało się zdjęcie z kubkiem na książce, a że takich zdjęć jest tu dużo, to zostawiam Ci zagadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo! To musiał być naprawdę intensywny miesiąc.
    Lubię te Twoje podsumowania w zdjęciach.
    Super!
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) I podoba mi się ten sweterkowy kubek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny klimat mają te zdjęcia, po mimo tego, że są to przedstawione zwyczajne sceny z życia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te zdjęcia są tak piękne <3 Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. te ciasta są tak pysznie wyglądające że aż jestem głodna;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Trudno byłoby mi wybrać najładniejsze zdjęcie :) każde ma swój urok i klimat.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twoje zdjęcia i te podsumowania miesiąca!!!
    Dla Ciebie to czasochłonne zajęcie, a dla nas niesamowite doznania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z takimi klimatycznymi zdjęciami zima wydaje się być od razu przyjemniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia, szczególnie te z kawą! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten pyszczek kotełka <3 Najbardziej podobają nam się zdjęcia z lampkami choinkowymi, nadają super klimatu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. To zestawienie zdjęć jest według mnie najlepsze ze wszystkich dotychczasowych :) Robisz cudne zdjęcia, ale piszę to za każdym razem;) nie da się wybrać najlepszego, każde jedno zdjęcie "ołtarza" jest świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja będę wierna Wąsaczowi...piękny! A poza tym wszystkie twoje zdjęcia są cudne i naprawdę po nich widać, że kochasz fotografię...

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle kawusi, że aż bym się napiła :) Wszystkie zdjęcia jak zawsze super klimatyczne ! Masz świetny kubek z Małą Mi :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).