3 gru 2018

W obiektywie - listopad 2018

Nie był to najweselszy dla nas miesiąc. Zmarła moja ciocia. Tata stracił już trójkę swojego rodzeństwa. Nie jestem w nastroju do rozpisywania się, dlatego bez przedłużania zapraszam Was na listopadowe podsumowanie fotograficzne.
 
 Chodź na kawę!
 

 Żółty jesienny liść


Wszystko co kocham na jednym zdjęciu: Instagram, kawa i książki


Fajny zarys, nudne wykonanie <recenzja>


Moje ulubione jesienne zdjęcie 🖤


 Książki na wolnym powietrzu


 Już tęsknię za tymi jesiennymi kolorami


"Jesień roztargniona malarka, gubi farby po lasach i parkach..."


Statek w Cedronie 


 Mąż mnie czesał :D


Świetny thriller! Polecam <recenzja>


A tu kolejny dobry thriller :) <recenzja>


 Tej nie miałam okazji jeszcze czytać, ale na pewno to nadrobię!


Latarenka doczekała się swojej sesji :p


 *tak jak wyżej*


 To była świetna akcja! Cieszę się, że mogłam ją reprezentować!


 Kawy nigdy dość


 Wzięłam się za zimowe powieści. Magdalena Kordel jest dla mnie najlepszą polską pisarką


 Niezwyczajny kalendarz Magdaleny Kordel


Recenzja książki i kalendarza <klik>


 Dobra książka, ale nieco przeciągnięta na siłę <recenzja>


 Chyba wszyscy znają tego misia <recenzja>


 Uwaga, uwaga, przed Wami sesja róż


 Róże w jesiennej odsłonie


 Róże z kawą


Róże w klimatycznym zakątku


Chwilowa przerwa od róż, kawa i lecimy dalej


 Róże i piękna opowieść <recenzja>


"Zapal świeczkę za tych których zabrał los..."


 Róże i mój pierścionek zaręczynowy oraz obrączka


 Delikatne makro


 Kocham bokeh


Róże i świeczka z Pepco. Prawda, że piękna 


 Zrobienie kotu ładnego zdjęcia graniczy z cudem


 Jesień ma swój urok


 Róże artystycznie


 Zgadzacie się z tymi słowami?


Herbata z róży :p


 Róże na statku


 Kurde, strasznie dużo zdjęć zrobiłam tym różom xD


Strata pół godziny i pieniędzy <recenzja>


Najpiękniejsza, świąteczna książka dla dzieci tego roku <recenzja>


 Jestem sroką i kocham zielony kolor, musiałam mieć te kolczyki!


 Jeszcze nie czytałam, ale słyszałam, że to mocna lektura


 Kotus gotowy na zimę


 No i zaczęły się pojawiać u mnie świąteczne akcenty :)


 Herbatki?


 Evans - lekarz dusz i mistrz zimowych powieści <recenzja>


 Bardzo brzydki dziennik do bazgrania :) <recenzja>


Zeszłoroczny kubek z Gdańskiego Jarmarku Bożonarodzeniowego (oczywiście z tegorocznego też mam :| )


Lubicie czytać w łóżku? 


 Warto czytać dzieciom <recenzja>


U mnie już zimowo


Choć jeszcze czuć jesień


 Spadł u Was śnieg?


 Zabawna książeczka o kotach, które umieją mówić <recenzja>


 Myślałam, że czwarta część jest niepotrzebna, ale bardzo mi się podobała <recenzja>



 A jak tam Wasz listopad
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego grudnia!


9 komentarzy:

  1. Właśnie leżę w łóżku i zabieram się za czytanie. A myślałam dzisiaj o Tobie w pracy, czy może nie będzie podsumowania miesięcznego, bardzo je lubię, Twoje zdjęcia są magiczne. Też już tęsknię za kolorami jesieni :( Mąż Cię pięknie uczesał! :) Bardzo mi przykro z powodu śmierci Cioci... :( Pamiętam jak moja zmarła i to był bardzo trudny czas...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze z wielką przyjemnością oglądam Twoje zdjęcia. Oczywiście te z kotem wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezmiennie podsumowanie miesiąca w
    Twoim wykonaniu uwielbiam. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za klimat <3
    Czar, magia... coś niezwykłego <3
    Już nie mogę doczekać się zdjęć z grudnia <3

    Co to za książka? https://2.bp.blogspot.com/-SuLoYjd_PCo/XAVkXzyXHGI/AAAAAAAAMQU/Oa_n5GA-UT8qiRJ89m02Pa_cWZpL6xNowCLcBGAs/s1600/32.jpg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stara książka ze szkoły mojej teściowej.

      Usuń
  5. Jak zwykle cudowne zdjęcia. Przykro mi z powodu Twojej cioci, mam nadzieję, że znajdziecie ukojenie w rodzinie i byciu razem w tym trudnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień roztargniona malarka...słowa prawie tak piękne jak Twoje zdjęcia! Kocur jest absolutnie boski ;)
    Współczuję z powodu utraty bliskiej osoby,są to zawsze bardzo trudne chwile. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle piękne zdjęcia, każde z osobna po prostu hipnotyzuje! Ale moje serce jest wierne kotkowi:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).