4 sie 2023

W obiektywie - lipiec 2023

Nie wiem, czy za miesiąc będzie podsumowanie, czy może będę niejako zmuszona zrobić sobie przerwę. Powoli na jakiś czas znacznie zmniejszam ilość współprac, być może na jakiś czas całkiem z nich zrezygnuję. Chcę wywiązać się z obowiązków, ale nie wiem, czy dam radę, już jest ciężko, dlatego na jakiś czas trzeba zwolnić. Tymczasem zapraszam Was na podsumowanie lipca :)

Artystyczny nieład


Jeśli macie dzieci, a jeszcze nie znacie Niuniusua, to koniecznie musicie to zmienić <recenzja>


Ani nie jestem na tak, ani na nie <recenzja>


Sami sobie wymyślcie opis :p


Stół, kwiatki, zniszczone książka 🙈


Maki są piękne, ale tak delikatne... Ten ma lokatora


Nasze podwórkowe :)


Ostatnio mój ulubiony kubeczek


Nie lubiłam czereśni, ale coś mi się w ciąży poprzestawiało


Jedno z moich ulubionych zdjęć lipca


Panna Młoda


U mnie czereśnie rosną na ścianie


Wszystko już gotowe


To była świetna książka, czytajcie! <recenzja>


A tu propozycja dla najmłodszych szkrabów <recenzja>


Nie mój humor <recenzja>


Herbatki czereśniowej?


Już niedługo


Troszkę mi się urosło


Lubię książki autorki, choć mają specyficzny klimat <recenzja>


Fajna, rodzinna gra <recenzja>


Ależ ten czas leci


Świetna pozycja dla fanów młodzieżówek! <recenzja>


Patrzcie, jaką fokę morze wywaliło na brzeg (ciekawe, czy greenpeace nie będzie chciał wrzucić  z powrotem do wody xD)


Ta książka również jest świetna i opiera się na prawdziwych wydarzeniach! <recenzja>


Poproszę piękną hybrydkę dla Lusi :)


Mam nadzieję, że je jeszcze kiedyś zobaczę


Sama bym chciała mieć takie cuszki


Nie jest to najlepsza książka autorki, ale czytało się przyjemnie <recenzja>


Niby chwasty, ale ładnie się prezentują :p


W wersji solo, solo... ;)


Lubię ten nasz salon


Łapcie przepis na gofry <klik>


A tu już jutro wchodzę w 36 tydzień... :)


Czytelnicze podsumowanie lipca:

60. Niuniuś śpi bez mamy - Aga Nuckowski ★★★★★
61. Odmęty śmierci - Wojciech Wójcik ★★★☆☆
62. Basia, Franek i liczenie | Basia, Franek i ubieranie ★★★★☆
63. Tajemne rysunki - Jason Rekulak ★★★★☆ ♥ 
64. Szefowa wszystkich szefów - Aleksandra Tyl ★★★☆☆
65. Dzięki za zbrodnię - Elly Griffiths ★★★★☆
66. Lepiej niż wczoaj - Lynn Painter ★★★★☆ ♥ 
67. Miejsce egzekucji - Val McDermid ★★★☆☆
68. Zaginione z Willowbrook - Ellen Marie Wiseman ★★★★☆ ♥ 
69. Will Grayson, Will Grayson - John Green, David Levithan ★★☆☆☆
70. Wrobion- C. L. Taylor ★★★☆☆


A jak tam Wasz lipiec
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam zaczytanego sierpnia!

13 komentarzy:

  1. Jej, niedano jak układałm takie małe ciuszki, a moje dzieciaki już latają i gadają jak szalone. Piękny, ale i trudny czas przed Tobą. A książki poczekają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, nastrojowe, klimatyczne, rozczulające zdjęcia!
    Wszystkiego dobrego i mnóstwo zdrowia!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, życzę wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz kochana. Wspaniały czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze z ciekawością zaglądam do twojego podsumowania miesiąca. Urocze zdjęcia, każde z osobna i wszystkie razem. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne podsumowanie miesiąca :) Życzę szczęśliwego rozwiązania :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję.
    Ubranka ładne teraz dzieci mają do wyboru.
    Piękny mak i inne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że nie zrezygnujesz z prezentowania zdjęć, bo masz świetnie pomysły na różne kompozycje. Ja zawsze chętnie je oglądam, gdyż sama też fotografuję i często chodzę z aparatem, więc doskonale rozumiem Twoją pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, kocie łapki podobają mi się najbardziej 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne podsumowanie i cudowne zdjęcia :) Prześliczna kicia, brzuszek i ciuszki. Teraz już naprawdę powinnaś więcej odpoczywać, ale będzie bardzo miło jak czasem tu zajrzysz ;) Dużo zdrowia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czereśnie uwielbiam, stojący owoc ma w sobie coś wyjątkowego. Kubek z kotami uroczy

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju już tuż tuż będzie małe bobo obok Ciebie a cały świat wywinie się do góry nogami:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia. Zrobiłaś teraz nam smaka na czereśnie 😉

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).