10 maj 2024

W obiektywie - kwiecień 2024

Zapraszam Was na moje fotograficzne podsumowanie kwietnia. Powiem Wam, że coraz ciężej znaleźć czas na książki, zdjęcia i inne przyjemności. Moja córka skończyła 8 miesięcy i jest bardzo ciekawska oraz absorbująca, a gdy śpi, ja mam milion innych rzeczy do ogarnięcia, jednak udało się coś tam cyknąć :)

Jaka matka, taka córka. Trampki muszą być! ✌


Moja Pola jest za mała na picie kawy, więc muszę pić do lustra :p


Wasza ulubienica ;)


Kiedyś lubił, ter nie mogę znieść autora <recenzja>


Wszędzie rzeczy bobasa


Czy w maju jeszcze mogą być zajączki, czy należy je wypędzić?


I jeszcze raz Lusia


Nasze podwórkowe :)


Ta książka, to jakaś pomyłka, powinna zostać wycofana! <recenzja>


Wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty!


Kwiaty to wdzięczne modele


Kocham B.A. Paris <recenzja>


Bardzo dobry debiut <recenzja>


Te nóżki zaczynają się przemieszczać 


Nie ma kąpieli bez bobasowych gadżetów


Gra cieni


Taką ładną lalę Polcia dostała od cioci i wujka


Trochę nuda <recenzja>


Kwitnąca magnolia, to coś pięknego


Kocham moją biblioteczkę


Szkoda, że nie mam czasu w niej przebywać


Wejherowo


Kocha, lubi, szanuje, nie chce, nie dba, żartuje...


I jeszcze jedno ujęcie z mojego miasta


Ciekawskie rączki



Przeczytane w kwietniu:



16 komentarzy:

  1. Jak zwykle świetne zdjęcia zrobione humorem 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje podsumowania miesiąca kochana. Te zdjęcia są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie z trampkami rozwaliło system. Ja też je uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomite zdjęcia, a najbardziej kradnie serce fotka nóżek Polci. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kadry cudowne, ale nawet moja ukochana magnolia przegrywa z ujęciami Lusi :) Teraz moje koty buszują w poszukiwaniu jaszczurek, motyli itp., więc do przytulania został póki co pies. Podejrzałam przez okno, że koty uczą go naganiania im uciekających jaszczurek... diabły a nie zwierzaki ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. te małe stópki będą zaraz latały, biegały i deptały :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zdjęcie! To z kaczuszką jest przeurocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Ja "Przyjaciółkę" przeczytałam kilka dni temu i też bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia! Lusia skrada serce i malutka oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne fotki! Uwielbiam Twoje zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, Ty sobie zdajesz sprawę z tego, że masz chyba najciekawsze zdjęcia książek, widoczków, bibelotów w internecie? O Twoim kocie nie wspomnę bo ile razy go widzę to normalnie "robi mi dzień". Uwielbiam, uwielbiam. Brak słów po prostu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! Ależ mi się miło zrobiło!

      Usuń
  12. Super zdjęcia, jak zwykle zresztą. Miło popatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).