2 lip 2024

W obiektywie - czerwiec 2024

Wiecie co? Mam wrażenie, że stoję w miejscu i nic się nie zmienia poza tym, że moje dziecko rośnie. Dopiero co urodziłam, a pannica ma już 10 miesięcy. Nie mogę w to uwierzyć. Cały mój czas to karmienie, przewijanie, usypianie, spacery, zabawa, a kiedy śpi ogarnianie domu i czasem nawet siebie. Jestem tak zmęczona, że nawet tego posta nie chce mi się tworzyć, ale moja dusza perfekcjonistki mówi mi, że mam się wziąć w garść i go wstawić. A więc o to i on, zapraszam do obejrzenia zdjęć z czerwca :)


Zwykła huśtawka, mała zabawka, a rozkołysze rozbawi (kto w myślach zaśpiewał?)


Podobała mi się ta część <recenzja>


Komu tak przystrojoną kawkę?


Moje prawdziwe oblicze


Czasem dama, czasem dresiara ;)


Kroplą deszczu namaluję Cię... (kto w myślach zaśpiewał?)


A czyj to nosek?


Myszonek to stały bywalec w naszym domu <recenzja>


Ktoś mi kiedyś powiedział, że fotografuję bzdety, w sumie racja :P


Minimalizm


Takie piękne róże nam wyrosły przy szopie


Przyjemna pozycja dla dzieci <recenzja>


Ciężko, ale cudownie być mamą


No nie za bardzo polubiłam się z tą książką <recenzja>


Te ciekawskie rączki coraz pewniej wszystko chwytają :)


O, a tę powieść polecam <recenzja>


Nawet nie wiecie jak zmokłam podczas robiąc to zdjęcie :p Docencie poświęcenie ,D


Całkiem miło spędziłam przy niej czas <recenzja>


Lustereczko powiedz przecie, kto jest najpiękniejszy w świecie?


Ja nie wiem, ten czerwiec to był jak lipcopad


Wszędzie kropelki


Jak Wasze dzieci mają na imię? :)



Przeczytane w czerwcu

8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia.Piec lat od teraz chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i bardzo fajny kubek z Małą Mi 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdjęcie z rozpryskującą się kawą jest obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kadry, mogę patrzeć godzinami!! No i Mała Mi!! Uwielbiam! Do pracy kupiłam sobie kubek z tą wspaniałą istotą z napisem "Mam być miła czy szczera" ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jakie śliczne maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zdjęcia. Z takich drobnych rzeczy składa się nasze życie, a Ty masz umiejętność robienia wymownych fotek. Niestety nie mamy dzieci, ale lubię oglądać ich zdjęcia, rysunki itp. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).