8 sty 2022

W obiektywie - grudzień 2021

Jak tam minął Wam 2021 rok? Mi szybko. Dużo się działo, zwłaszcza pod kątem budowy domu. Jeszcze kilka miesięcy i będzie przeprowadzka. Jest to dla mnie duża zmiana, ponieważ choć często bywam na wsi, to pierwszy raz w moim ponad trzydziestoletnim życiu przyjdzie mi na niej mieszkać. Kto wie, może kupię kozę, kury i zmienię nazwę bloga na "Lewa strona kurnika"? :p 2022 bądź dla nas łaskawy <3

 Moja ukochana bombka, którą dostałam na mikołajki od kumpeli <3

 

Podoba mi się minimalizm tego zdjęcia

Bardzo ważna i potrzebna książka, którą warto przeczytać <recenzja>

Komuś pysznej kawki?

Święta, święta i po świętach :p

A ktoś z Was obchodzi święta Bożego Narodzenia 6.01?

Przez te lata zżyłam się ze Sławomirem Krukiem <recenzja>

Nie może się obyć podsumowanie nez tego broja :)

Ależ ta powieść ma klimat! <recenzja>

Macie jeszcze w domach choinki? Ja jutro rozbieram :)

Szkoda, że ja nie mogę pić kawy ;)

Ale za to takie słodkości jeść mogę!

No i zawsze pozostaje też czekolada lub herbata

Poznajecie to miasto?

No pewnie, że to Gdańsk!

Co roku odwiedzamy bożonarodzeniowy jarmark, jest super

A tu lekko jesiennie

Kocham Misię <recenzja>


Jedna z fajniejszych, lekkich historii zimowych <recenzja>

Kocham te grudniowe układanki

Uprzedzam: Kupiłam ten kupek za 8 zł w Dealz

To też była przyjemna historia <recenzja>

Lubię książki autorki, ale tym razem coś mi nie zagrało <recenzja>

 

 Czytelnicze podsumowanie grudnia:

100. Gwiazdka z brokatem - Anna Szczęsna ★★★★☆
101. Historia pewnego morderstwa - Danka Braun ★★★☆☆
102. Jak oddech - Agata Czykierda-Grabowska ★★★★★ ♥ 
103. I żyli długo i... świątecznie - Karen Schaler ★★★★★ ♥ 
104. Szelest - Małgorzata Oliwia Sobczak ★★★★☆
105. Misia i jej mali pacjenci. Tajemnice lasu - Aniela Cholewińska-Szkolik ★★★★★ ♥ 
106. Sukienka z wody - Agnieszka Litorowicz-Siegert ★★★★☆
107. Depresja, gdy każdy oddech boli - Monika Kotlarek ★★★★★ ♥ 
108. Bliska znajoma - Piotr Górski ★★★★☆

A jak tam Wasz grudzień i cały zeszły rok?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku!

15 komentarzy:

  1. Zawsze mam problem, by skupić się na przeczytanych przez Ciebie książkach, bo zdjęcia są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię oglądać Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze bardzo fajne zdjęcia 😊 kot to najlepszy model 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna bombka. Rewelacyjny pomysł na prezent. Poza tym jak zawsze piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super podsumowanie, jak zwykle :) Niech rok 2022 będzie dla Ciebie łaskawy. Co, do mieszkania na wsi, nie ma czego się obawiać. Ja przez całe życie mieszkałam w mieście, a od dwóch lat mieszkam na wsi i jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. To zdjęcie z pierwszym bożonarodzeniowym kubkiem jest fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie! Niezła ta Twoja Kumpela, chyba sama robiła. Ale to prawda, mi Twój blog też kojarzy się z aparatem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ten Twój grudzień inspirujący!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia! 2021 minął bardzo szybko :D
    Oby ten rok nie był taki zły :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Ten czas leci zdecydowanie za szybko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja estetyka robienia zdjęć jest niezwykła:) to magia chwil złapana w kadrach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah, Gdańsk, stęskniłam się za nim :) Szkoda, że już klimat świąteczny się skończył, chociaż zima dalej trwa, ale śniegu jak na lekarstwo, chyba, że gdzieś wyżej w górach :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).