1 wrz 2023

W obiektywie - sierpień 2023

Kiedy Wy czytacie te słowa, ja prawdopodobnie trzymam już w ramionach naszą córkę :) Zapraszam Was do sierpniowego fotograficznego podsumowania.

Artystyczne myśli


No z całą pewnością nie jest to coś, czego się spodziewałam <recenzja>


A to za to piękna historyjka dla dzieciaków <recenzja>


Lubicie gofry? Jeśli tak, mam dla Was przepis <klik>


Moja dusza perfekcjonisty cierpi i ma ochotę Lunie domalować równo drugą pućkę :p


Taka zakładka


Uwielbiam moje Kaszuby i się z nimi utożsamiam


Kawałek pokoiku naszej córeczki :)


Niektórzy mówili, że to dziwne, że celebrujemy bycie rodzicami jeszcze podczas ciąży. No cóż... Mam to w poważaniu


Niby kot, a trochę jakby pies


Piękny jegomość. Szkoda, że samotny


Może bez szału, ale czytało się dobrze <recenzja>


Ja ten czas szybko leci...


Mogłabym bez końca robić zdjęcia dziecięcych rzeczy


Różyczka z naszego podwórka


Strasznie oderwana od rzeczywistości powieść <recenzja>


Mocno, wulgarnie, dosadnie <recenzja>


Tak właśnie wyglądają torebki matek :p


Jeszcze jej na świecie nie ma, a już ma zabawki :)


Nie spodziewałam się, że w 9 miesiącu ciąży, aż tak ciężko jest włożyć skarpetki :D


Bardzo mi się podobała ta wielopłaszczyznowa powieść <recenzja>


Dusza artystki


Królowa na dzielni


Ach te urocze sukieneczki <3


Tworząc te słowa, jestem 4 dni przed ślubem, na którym mam być świadkową, ciekawe czy dojechałam na niego, czy nie :D


To już chyba ostatnia ciążowa sesyjka


Kiedyś nie lubiłam złota, ale chyba do niektórych rzeczy się dojrzewa


Kocham słoneczniki. Szkoda, że pogoda w tym roku była na tyle tragiczna, że nam nie wyrosły


To raczej jednak nie moje klimaty <recenzja>


Więcej brzuszkowego odliczania nie będzie :)


Warto sięgnąć po tę serię <recenzja>



Kolejna ciekawa pozycja dla najmłodszych <recenzja>


Zdjęcie robione 29.08.2023



Czytelnicze podsumowanie sierpnia:

71. Po godzinach na Milagro Street - Angelina M. Lopez ★★★☆☆
72. Podróżniczek - Anna Śliwińska ★★★★★ ♥ 
73. Rodzinna gra - Catherine Steadman ★★★☆☆
74. Czego się nie robi dla mężczyzny - Gilles Legardinier ★★★☆☆
75. Krzyk ciszy - Jolanta Bartoś ★★★☆☆
76. Radykalna szczerość - Brad Blanton ★★★☆☆
77. Wszystkie winy mojej matki - M. M. Perr ★★★★☆ ♥ 
78. Pierwszy rok życia dziecka - Heidi Murkoff ★★★☆☆
79.  Zbrodnia w operze - Alek Rogoziński i inni  ★★★☆☆
81. Koparka i motyl - Joseph Kuefler ★★★★☆
82. Zatoka Francuza - Daphne du Maurier ★★★☆☆

A jak tam Wasz sierpień?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam zaczytanego września!

9 komentarzy:

  1. Jak zawsze pięknie. ❤️ Wszystkie winy mojej matki bardzo chcę przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że już jesteś szczęśliwą mamą. Trzymam kciuki i czekam na wieści.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze zdjęcia wspaniałe i nie umiem wyłonić wśród nich faworyta. No a z kotem, to już w ogóle odjazd! Moja czwórka nie chce tak pozować :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia jak zawsze 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! Całkiem sporo książek udało się Tobie przeczytać :D Fajny smerfik :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia i piękna pamiątka do obejrzenia za jakiś czas, kiedy sukieneczka będzie już noszona a zabawki bawione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Luna genialnie wychodzi na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję, że jesteście już w komplecie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdjęcia robisz Gąsko :) Koteczka urocza. Życzę szczęśliwego szybkiego porodu

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).