15 mar 2022

W obiektywie - luty 2022

Ostatnio na nic nie mam czasu i wszystko robię w biegu, bo... przeprowadzam się do mojego domku! Nie mogę uwierzyć, że ze stuprocentowego mieszczucha stanę się wiejską gospodynią :D Roboty jest dużo, bo dom jest wciąż w budowie, ale mam już kuchnię, łazienkę i kanalizę, więc można mieszkać! Zapraszam na podsumowanko.

 Ostatnie "Ołtarze" na starym mieszkaniu :p

 

Dająca do myślenia pozycja <recenzja>

Moja ulubiona książka lutego <recenzja>

Taki aniołek, a nocami robi rozróbę

Na najmłodszych bajka z morałem <recenzja>

Bardziej obyczajówka niż thriller, ale warto przeczytać <recenzja>

Moja wymarzona kuchnia w domu<3 Jeszcze kilka poprawek musi mieć, ale już jest cudowna

Troszkę mnie nużyła pozycja o panu, który lubi ziemniaki ;)  <recenzja>

Brutalna historia <recenzja>

Książki Albatrosa zawsze mi się podobają <recenzja>

Znacie kosmetyki z firmy Aurumaris?

Widać, że z niego jest niezły gagatek

Kawki?

Serduszko puka w rytmie cza-cza :D

Wszyscy zachwycają się tą powieścią, a mi się ona nie spodobała <recenzja>

Ten produkt jest dobry, jeśli ktoś ma problemy z trądzikiem

Uwielbiam kolczyki, jestem sroką, przyznaje się bez bicia

Walentynkowy prezent

Uwielbiam kwiaty, ale ostatnio u mnie na zdjęciach jest ich mało

Jak wyżej :D

Kiedyś takie zdjęcia, to był hit

W lutym obchodzimy ogólnoświatowy dzień walki z depresją, zielona wstążka jest jej symbolem

Tu chyba komentarz jest zbędny


Czytelnicze podsumowanie lutego:

 9. Moja lista gości - Rebecca Serle ★★★★☆
10. Pięć lat z życia Dannie Kohan - Rebecca Searle ★★★★☆ ♥ 
11. Wiewiórki, które nie chciały się dzielić - Rachel Bright ★★★★★
12. Kłamstwa, wszędzie kłamstwa - Adele Parks ★★★★☆
13. Pan Doubler zaczyna od nowa - Seni Glaister ★★★☆☆
14. Ostatnia prawdziwa singielka - Lauren Ho ★★☆☆☆
15. Córka mordercy - Jenny Blackhurst ★★★★☆
16. Nikt - Maciek Kaźmierczak  ★★★☆☆ 

 

 A jak tam Wasz luty?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam zaczytanego marca!

13 komentarzy:

  1. Córka mordercy również mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Luty zleciał mi tak szybko... Za szybkom super zdjęcie z lewitujacym produktem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, że już się przeprowadzacie. Ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, książki z wydawnictwa Albatros są super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo książek udało Ci się przeczytać w lutym :D Bardzo ładnie prezentuje się Twoja kuchnia :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny miesiąc ujęty w świetnych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. To czekam na kadry z nowego domu. Zaczytanego marca!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaram się tradycyjnie sierściuchem:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję przeprowadzki. Piękna kuchnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się luty przedstawia :)
    Choć końcówka wiadomo... Trudna...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio również żyję w ciągłym biegu

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ładne zdjęcia *.* Gratulacje przeprowadzki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuchnia cudna! U mnie cały czas remonty, jak wymienią rury gazowe, to też zmienimy kuchnię, ale no w mieszkaniu to jest małe pomieszczenie, mam nadzieję, jednak, że coś ładnego też z niej wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).