7 mar 2024

W obiektywie - luty 2024

Całkiem sporo zdjęć udało mi się zrobić i całkiem sporo książek przeczytać, choć moje dziecko jest bardzo absorbujące i nie jest łatwo znaleźć odrobiny czasu dla siebie. Mówili, że będzie lepiej, a tymczasem uważam, że jest coraz trudniej :p No nic, jakoś przeżyję te trudy pierwszych 18 lat życia :D Zapraszam na podsumowanie fotograficzne lutego:

Kwiatkowy chaos


Ta książka bardzo mi się podobała, choć na początku byłam do niej sceptycznie nastawiona <recenzja>


Podobają Wam się Wasze pierścionki zaręczynowe? Mi bardzo, lubię białe złoto. W tym roki minie 10 lat od naszych zaręczyn, czas leci


Cała sesja z kwiatkami, jak za starych czasów :p


Dzieci, które są ciche niekoniecznie są również nieśmiałe <recenzja>


Uwielbiam łapać w obiektywie kropelki


Ta książka była dla mnie zbyt filozoficzna <recenzja>


A tu sobie dopiszcie sami tytuł, bo nie mam pomysłu xD


Tego misia kupiłam spontanicznie na pchlim targu 2 tyg. przed porodem :)


Minimalizm


Bukietowi można też robić zdjęcia, rozkładając go na czynniki pierwsze :p


Mój bobasek <3


Poradnik, który czyta się, jak książkę obyczajową <recenzja>


Ile pączków zjedliście w tłusty czwartek?


To chyba moje ulubione zdjęcie z lutego


Dej mnie smaczka, bo mnie się należy!


Widzę ciekawy kadr tam, gdzie inni go nie widzą


Najsłodsze nóżki na świecie


Emocje dziecka są ważne <recenzja>


Jakby ktoś jeszcze nie wiedział, jestem mamą :p


Taki kolorowy bukiet stworzył mi mój wal(ni)ęty ;)


U Luny chyba też był absztyfikant 


O, i jeszcze takie kolczyki dostałam, mają dla mnie znaczenie sentymentalne


Jak te nogi jeszcze nie tak dawno mnie kopały...


Dobry, polski kryminał <recenzja>


Wiosna idzie, krokusy rozkwitły na naszym podwórku


23.02 był międzynarodowy dzień walki z depresją, jego symbolem jest zielona wstążka


Lubię twórczość autorki <recenzja>


A Kopytkowo spodobało się mojej córce <recenzja>


Przeczytane w lutym:

10 komentarzy:

  1. Tematyka zdjęć różna, ale dużo na nich kwiatów. Czyżby już wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne chwile uchwycone na ślicznych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja uwielbiam oglądać twoje zdjęcia. Cudowne kadry, wszystkie, bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Napatrzeć się nie mogę, na twój świetny foto wpis :) Mega inspirująco! Każdy kadr ma coś w sobie :) Wszystkiego dobrego na kolejne miesiące życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kadry, można patrzeć i patrzeć :) To zdjęcie z firanką rzeczywiście super, kolczyki mi się podobają, no i kot jak zwykle cudowny ;)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle świetne zdjęcia i równie wspaniałe pomysły, aranżacje, komentarze i oczywiście książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale przecudne zdjęcia! A co dzieci, to ja też uważam że wcale nie jest łatwiej kiedy są starsze, a wręcz przeciwnie! U nas największe schody zaczęły się kiedy córa poszła do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne fotki, zasługują na szczególne uznanie. Te kropelki super uchwycone :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Za każdym razem zachwycają mnie Twoje kadry. ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).