4 maj 2023

W obiektywie - kwiecień 2023

Zapraszam na kwietniowe zdjęcia. Tylko proszę bez zdziwienia, jak zwykle. W końcu są to fotografie z minionego miesiąca, a jak wiadomo, w kwietniu była Wielkanoc ;)

Czas mi tak szybko leci. Przecież dopiero był święta, a już miesiąc minął


Uwielbiam okazjonalne ozdoby


Jak już robić tematyczne zdjęcia, to hurtem


Zastanawiam się, gdzie w końcu znikło to jajko :p


Niektórzy myśleli, że ten zajączek zdradza płeć mojego dziecka :p


Miesiąc bez zdjęcia Pindzi, miesiącem straconym


Znacie tę serię <recenzja>


Krokusiki z naszego podwórka


To była mocna, świetna powieść. Czytajcie! <recenzja>


Coś dla przyszłych mam <recenzja>


Tak, jak pisałam na początku: czas leci... Dopiero, co dowiedziałam się o ciąży, a tu już wchodzę w 6 miesiąc


Jej to nic nie przeszkadza


Jeszcze trochę akcentu wielkanocnego


🐰🐰🐰


Każdy kwiatek koło domu cieszy


Coś dla miłośników thrillerów z nieśpieszną akcją <recenzja>


Nie mogło zabraknąć propozycji dla dzieci <recenzja>


Towarzyszka w czytaniu książek


❤❤❤


Książeczka inspirowana faktami <recenzja>


Kolejna propozycja dla mam <recenzja>


Tu jest niewiele słów, ale mają one wielką siłę przekazu <recenzja>


W moim domu wiosna nastała


Za oknem zresztą też


A to moje ulubione miejsce w domu - moja biblioteczka


Dziwne uczucie, nie do opisania :)


Z tej książki dowiedziałam się kilku interesujących kwestii <recenzja>


Kto ma ochotę na taką kawę? :p


Stanowczo za długa historia <recenzja>


Żal nie fotografować, gdy na dworze tak ładnie


O, a to właśnie to piękne drzewko nieopodal mojego domu



Czytelnicze podsumowanie kwietnia:

27. Światło nad ciemnościami - Alan Hlad ★★★★★ ♥ 
28. Poród naturalny - Katarzyna Oleś ★★★★☆
29. Ćma - Piotr Górski  ★★★☆☆
30. Wróżkowy ogród - Georgia Buckthorn ★★★★☆
31. Ocalałe - Riley Sager ★★★★☆
32. Puste jest piekło - Elly Griffiths ★★★☆☆
33. Kiedy bociany wróciły do domu - Isabella Tree ★★★★☆
34. Karmienie piersią - Magda Karpienia ★★★★☆
35. Większy niż trzmiel - Joseph Kuefler  ★★★★★
36. Dziecko od A do Z - Tina Payne Bryson ★★★★☆
37. Jutro, jutro i znów jutro - Gabrielle Zevin ★★★☆☆


A jak tam Wasz kwiecień?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam zaczytanego maja!



16 komentarzy:

  1. Jakie piękne krokusiki. Widzę, że intensywnie przygotowujesz się do nowej roli. Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zdjęcia to uczta dla estetyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobne drzewo, które zasiało mi się na działce. Dzięki aplikacji wiem, że to śliwa tarnina. Jej kwiaty są bardzo fotogeniczne.
    Po Twojej recenzji kupiłam sobie "Puste jest piekło" :)
    Koteł jak zwykle rządzi! Piękna jest i ma takie mądre spojrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz!
    Kicia jak zawsze przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kicia jak dla mnie wygrywa zdjęcia 🐈‍⬛🐈‍⬛🐈‍⬛

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle: świetne zdjęcia. Krokusy cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Z przyjemnością obejrzałam :) Zachwyciły mnie szczególnie fotki kici :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, jak ten czas leci. Zaczytanego maja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i cudne ozdoby świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe podsumowanie, super zdjęcia. Kot kradnie część uwagi, ale zdecydowanie najładniejsze jest Wasze zdjęcie. Wszystkiego dobrego dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pindzia musi być! Oczywistość :) Pindzia zawsze kradnie moje serce - każde jej zdjęcie, gdyż jej urok (a może jej hipnotyzujące spojrzenie) sprawia, że nie mogę oderwać od niej wzroku.
    Tu jeszcze dodatkowo zainteresowała mnie ta sweterkowa filiżanka - śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze bardzo ładne i ciekawe zdjęcia 😊 śliczna jest ta sweterkowa filiżanka 😍

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).