12 lis 2021

W obiektywie - październik 2021

Październik był bardzo fajnym miesiącem. Miałam urodziny, które zorganizowaliśmy w stylu lat 90. Byliśmy też na wygranym wyjeździe. Co prawda tylko 35 km od domu, ale milo było przez 5 dni się pobyczyć. Budowa coraz bardziej zbliża się ku końcowi, mamy już elewację! Zapraszam na zdjęciowe podsumowanie!

Po słonecznikach już nie ma śladu, ale łapcie wspomnienie o nich

Książka ma raczej średnie opinie, ale mi się podobała <recenzja>

To jest cudowny zbiór opowiadań dla najmłodszych <recenzja>

Jedna z najlepszych książek, które przeczytałam w swoim życiu <recenzja>

Misię znam  i uwielbiam <recenzja>

Pani Bukowa zawsze rozśmiesza mnie do łez <recenza>

Tak to można podróżować :p

"Jarzębino czerwona, któremu serce dać?"

Perspektywa

Wszędzie instagram jest ze mną <klik>

"Anna Maria wciąż patrzy w dal..."

Pięknie jest w Jastrzębiej Górze

A to już port we Władysławowie


Aparat zawsze w dłoni

Rzadko mamy okazję, gdzieś wyjechać i odpoczywać

Brama w tajemniczym ogrodzie... A tak naprawdę prowadząca do latarni w Rozewiu

Dawno nie miałam "skaczącego" zdjęcia

Jak przystało na dziewczynę znad morza, mogłabym tak godzinami patrzeć w morze

No macie swojego kitku

A co ja tu wybieram?

...A słodkości w Bosko!

Lekka, niezobowiązująca książka <recenzja>

Uwielbiam humor autorki <recenzja>

Ciekawa książka dla z morałem dla najmłodszych <recenzja>

Mało treści, wielki przekaz <recenzja>

Jesiennej kawki?

Wszędzie powoli wchodzi temat Bożego Narodzenia, a  mnie uparcie trzyma się jesień :)

Pianek nie lubię, ale ładnie wyglądają na zdjęciach :p

Nostalgicznie...

I jeszcze raz kitku na koniec

i jeszcze raz widok na morze <3

książki przeczytane w październiku:

81. Kaktus - Sarah Haywood ★★★★☆ ♥ 
82. Bajki do poduszki - Aniela Cholewińska-Szkolik, Barbara Supeł ★★★★★ ♥ 
83. Wróć przed zmrokiem - Riley Sager ★★★★★ ♥ 
84. Misia i jej mali pacjenci. Niesforne zwierzaki - Aniela Cholewińska-Szkolik ★★★★★ ♥ 
85. Kot kontra pies. Czyli dlaczego zwierzęta są lepsze od ludzi - ot Nieteraz, Pies Nierusz ★★★★☆
86. W drogę! - Beth O'Leary ★★★☆☆
87. Efekt pandy - Marta Kisiel ★★★★☆
88. Matylda i magiczna ryba - Beata Majchrzak ★★★★☆
89. Wielka Panda i Mały Smok - James Norbury ★★★★★ ♥  

 

A jak tam Wasz październik
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam udanego listopada

15 komentarzy:

  1. Taki odpoczynek każdemu jest niezbędny. Jak zawsze piękne i klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że będę monotematyczna, ale jak zawsze pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam morze, słodkości i kotki, a zdjęcia są przecudne! 🥰😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać ze sporo ciekawego się działo w tym miesiącu . Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ bym wciągnęła goferka :)
    Miło spędzone chwile...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcie jak zawsze. Potrafisz uchwycić naturę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione wszystkiego najlepszego :* wspaniale spędziłaś październik. Potwierdzają to tylko cudne zdjęcia. Trudnow ybrać najladniejsze, bo każde super wyszło <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia, ten słonecznik jest taki uroczy!
    Bardzo podoba mi się także zdjęcie ze schodami ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne foty opatrzone cudnym humorem! Dzięki za fotki kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo klimatycznych fotografii, trudno wybrać jedną która najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kadry! Moja córka bardzo lubi przygody Misi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że mieliście wygrany wyjazd! :) Poza domem zawsze można naładować baterii :) Szkoda, że już po jesieni, zdjęcia jak zawsze wspaniałe..

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).