6 cze 2023

W obiektywie - maj 2023

Czas mi leci ostatnio w zawrotnym tempie. Dopiero dowiedziałam się o ciąży, a tu już wchodzę w siódmy miesiąc. Z racji tego, że oczekujemy dziecka, wiele kręci się wokół tego tematu, ale oczywiście na książki, kwiaty, kota i kawę zawsze znajdzie się tu miejsce! Podejrzewam, że za jakiś czas będę musiała zrobić przerwę w nadawaniu, ale na pewno wrócę, mam nadzieję, że nie uciekniecie :) Na razie jednak wciąż tu jestem i zapraszam na majową relację :)

Moje królestwo


Teraz już prawie 3/4 za nami :p


Komiks interaktywny, polecam do wspólnej zabawy z dziećmi <recenzja>


A może romans? <recenzja>


Kocham wiosnę, która tak pięknie nam koloruje krajobraz


U mnie w domu też kolorowo


Przed domem zresztą też :D


Ta książka niezbyt mi się podobała, jako propozycja dla dzieci <recenzja>


Ciężko żyć z bólem <recenzja>


Rozwiązanie tej zagadki na moim instagramie :D


Nie wiem, co wstąpiło w Mossa, ale ta książka jest obleśna <recenzja>


I kolejny interaktywny komiks do zabawy <recenzja>


Świetna historia! <recenzja>


Czujecie ten zapach?


A to jest przepiękna książka, polecam wszystkim, którzy mają w domu dzieci <recenzja>


Taki model przyszedł do mnie ostatnio na sesję


Ekrany - zbawienie i przekleństwo <recenzja>


To kto wpada do mnie na kawkę?


Kolejne tulipany, tym razem z przodu domu


To chyba moja największa zachcianka ciążowa :p


Kto dostrzega kropelkę?


No i jak nie wykorzystać takiego tła?


Nie dało się przejść obojętnie :)


Fajnie, że powstają pozycje dla najmłodszych, o takich jak my - WWO! <recenzja>


Moje maleństwo jeszcze w brzuszku, ale uważam, że już jestem mamą!


Konwalie to mój ulubiony kwiat. Szkoda, że tak krótko kwitnie :(


Bransoletka idealnie obrazuje, do czego należy moje serce


Taki tam artyzm, póki mam siły jeszcze je robić :p


Ta książka jest szkodliwa i powinna zostać wycofana <recenzja>


Książka z ciekawym tłem <recenzja>


Myszonka trzeba znać! <recenzja>


Chyba nie jest zbytnio zadowolona z takiej ozdoby :p


A tu coś dla tych, którzy chcą zrozumieć swoje domowe roślinki <recenzja>


To dla mnie najlepsza książka maja i jedna z najlepszych tego roku <recenzja>


Ostatnio mieliśmy studniówkę :p


Czytelnicze podsumowanie maja:

38. Bocian Lucek. Listonosz żądny przygód - Kali ★★★★☆
39. Porozmawiajmy o eksie - Rachel Lynn Solomon ★★★☆☆
40. W oczekiwaniu na dziecko - Sharon Mazel, Heidi E. Mukroff ★★★★☆
41. Tymek, Czarny kot i śpiące lwy hrabiego - Sylwia Winnik ★★★☆☆
42. Zacznij żyć Chloe Brown - Talia Hibbert ★★★☆☆
43. Mordercze instynkty - Marcel Moss ★★☆☆☆
44. Kotki & Smoki. Smocze kwiaty - Jarvin ★★★★★
45. Spring fever - Natalia Brożek ★★★★☆ ♥ 
46. Kołysanki - Ewelina Kowalczyk-Kurzaj ★★★★☆
47. Wychowanie przy ekranie - Magdalena Bigaj ★★★☆☆
48. Marcelinka - Katarzyna Kucewicz ★★★★★
49. #Mama i tata dadzą radę - Lucyna Mirzyńska ★★☆☆☆
50. Myszonek pod namiotem - Rikka Jantti ★★★★★ ♥ 
51. Przypływ - Sam Lloyd ★★★★☆
52. Szczęśliwe rośliny - Deborah L. Martin ★★★★☆
53. Pewne włoskie lato - Rebeca Serle ★★★★★ ♥ 


A jak tam Wasz maj?
Które zdjęcie podobało Wam się najbardziej?
Życzę Wam zaczytanego czerwca!

11 komentarzy:

  1. Przecudne zdjęcia: Wasza trójka, kociak i ten ślimaczek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie ze ślimakiem rozwala system. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle świetne podsumowanie i wspaniałe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia! Z przyjemnością obejrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle zachwyciły mnie Twoje zdjęcia, ALE - za mało kota :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i podsumowanie. Bardzo mi się spodobała fotografia ze ślimakiem. Świetne ujęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to zdjęcie Wasze wspólne prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie zdjęcia są mega cudne! Bez i ślimak oraz kicia i Wasze wspólne rządzą :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z adresami do Waszych blogów nie będą publikowane. Wiem jak do Was trafić i nie musicie wklejać linków (chyba że chcecie mnie zirytować).